Download menu
sedla ventilu
- Drack
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 206
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- kobzol
-
Autor tématu
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 31
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Drack
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 206
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 7



Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- kobzol
-
Autor tématu
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 31
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- kobzol
-
Autor tématu
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 31
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Drack
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 206
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 7

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Drack
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 206
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 7



Pokud možno na Moravě a jen ověřená kvalita

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
Jestli je v té chvíli vačka v práci nebo naopak je jedno, protože se točí poloviční rychlostí než klika a další otáčku bude stejně přesně naopak. Pak to ještě řádně skontroluj a slož. Podle kámoše servisáka motor ještě jede ikdyž je posunutý o tři zuby na každou stranu (ovšem s výkonem pionýra).
Jestli rozebíráš něco poprvé doporučuju mít k ruce digifoťák a všechno si fotit.
Renovaci vaček a podobných věcí řeším přes kámoše z tohodle servisu www.moto-av.cz/servis.html - znám se s Almim, kterého najdeš na pobočce servisu přímo v motobaru u Hanky v Bravanticích. Ty vačky dávají repasovat nějakému odborníkovi přímo na to. Dělá dobře, ale počkáš si.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- kobzol
-
Autor tématu
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 31
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Andrej
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Když nejde o život, tak jde o hovno!!
- Příspěvky: 169
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
Jinak - když je něco s vrchem (vačka, vahadla, ventily) obyčejně to doprovází hodně nezdravé zvuky a pak to dojezdí.
Vačka - když je po smrti je to na ní vidět i pouhým okem jak je vydřená
příčina: ježdění bez oleje nebo s hladinou oleje pod rysku
řešení: výměna vačky případně oprava u odborníka, který chybějící materiál nadvaří tvrdokovem, zbrousí podle šablony do původního tvaru a povrch se ještě nitriduje pro vyšší tvrdost.
Vahadla - to samé jak u vačky - vydřené klepou a je to na nich okem patrné (po rozborce samozřejmě) opravit se to dá stejně jako vačka nebo se kupují nové.
Ventily - když pominu že můžou být ohnuté, což způsobí mechanická závada (přetřžení nebo přeskočení rozvodového řetězu a následný kopanec od pístu) což samozřejmě zapříčiní okamžitou ztrátu komprese, tak můžou být podpálené vlivem malé ventilové vůle. Když je to málo, vyřeší se to zabroušením ventilů a sedel. Může se to ale podpálit až tak, že je nutné vyměnit ventil, který už netěsní a v krajním případě to vede až ke ztrátě komprese a konci jízdy. Malá vůle po sluchu poznat nejde a škodí daleko víc než velká vůle, která se sice ozve klepáním, ale nemá zásadní škodlivý vliv - krom ztráty výkonu. Proto je dobré semtam zkontrolovat ventilové vůle. Taky můžou mít ventily vydřené dříky - pak to žere olej a nespraví to ani nové gufera na ventily (které když jsou staré a ztvrdlé nebo hodně vyjeté, netěsní a projevuje se to žraním oleje) pak pomůže jen výměna.
Zapomněl jsem na něco?
Jinak - motor, který nikdy netrpěl nedostatkem oleje nemá důvod k tomu aby zlikvidoval vačku, vahadla a ventily. Samozřejmě i tyto části mají svou životnost, ale přežijí několik pístů a několikerou repasi kliky. Když je v motoru olej a nic neklepe, tak najetých 60 000 km nic neznamená.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- backmen
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- Příspěvky: 731
- Karma: 17
- Obdržená poděkování 40
Gufera sem koupil tady ,těsnění pod hlavu tady
Ještě budu měnit ložiska v přepákování tlumiče v kyvce a v hlavě řízení.Ložiska budu kupovat tady .
Před vánocema sem jim posílal mejla s dotazem na rozměry ložisek opsaných z PastDepotu a odepsali mi že mají všechna až na specialní rozměr šířky 23,5 ke budu kupovat buď menší šířky 22mm nebo širší 24mm a podle toho upravím díry.
Omlouvám se adminům že tohle už patří do podvozku ale když sem se tak rozepsal...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Andrej
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Když nejde o život, tak jde o hovno!!
- Příspěvky: 169
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
- Příspěvky: 2490
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
Zapomněl jsem na něco?
Jo, že to dělá kravál, i když je všechno v cajku

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- kobzol
-
Autor tématu
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 31
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 0

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Andrej
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Když nejde o život, tak jde o hovno!!
- Příspěvky: 169
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
- Příspěvky: 2490
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
Prosím tě pěkně, nebuď paranoidníS tou hlavou to myslíš jak? sundat hlavu otočit, nalít do ní benzín? a pokud tam nebude je to špatné jo.? to asi vyzkouším za to nic nedám.


Hlavu (na motorce) máš gůt, utěsni si to víko a poslouchej to, jak psal Heki

edit: asi jí stejně vyndáš, ten kompresní prostor v hlavě se zalívá obvykle benzínem, když se ta zálivka ztrácí (né za týden), tak to netěsní.
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
- Příspěvky: 2490
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
...zabrousil a zalapoval sedla.Asi sem měl malé vůle jelikož ve ventilech byl zaklepaný karbon.V sedlech ne ta jsou dost tvrzená a frézka je moc nebrala.
Článek o tom by nebyl? Jaké frézy, úhly, vedení, průměry, pasty, jak na to tlačit, co si zapoměl a zkurvil, jakx to upnul, kolik piv, hodin, he ??

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Andrej
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Když nejde o život, tak jde o hovno!!
- Příspěvky: 169
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0


Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.