Download menu

sedla ventilu

Více
14 roků 3 měsíců zpět #14976 od Drack
Odpověděl Drack pro téma sedla ventilu
Zkus www.cmsnl.com/suzuki_model13052/ a mělo by to jít, vypiš model atd ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #14980 od Heki
Odpověděl Heki pro téma sedla ventilu
To půjde v klidu opravit

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #15002 od kobzol
Odpověděl kobzol pro téma sedla ventilu
V opavě motogelnar ti vačku zrepasuje ZA 3500.Je to pohodovy týpek a velké plus že má díly na ty naše vrány.Kupovat jetou se vyser.Jednou se repasovat musí a vydrží mooooc dlouho.Ja už mam motor zlatý.Obsah mi vyšel 666,2.No jak to tak dabelsky vypada.Kompres je 11.Bude to slušny buchar

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #15004 od Drack
Odpověděl Drack pro téma sedla ventilu
Jakpak to dělá? :ohmy: Obrus, návar, tvrdochrom bo co? Životnost je jaká? Není lepší přihodit 5tibábu a mít fungl new? :dry: Poraďte, víte-li detajly. A dá se někde sehnat tech. výkres této vačky, kdyby bylo možné to někde nechat vykovohryznout a zheawyt? :blink:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #15005 od kobzol
Odpověděl kobzol pro téma sedla ventilu
495777809 me icq pokecat muzem co

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #15006 od kobzol
Odpověděl kobzol pro téma sedla ventilu
jemně se zbousí a nitriduje,tvrdochrom by taky sel ale nitridace je tvrdsi.Ma sice hrubsi povrch jak chrom ale na oter je lepsi o moc,lip to klouze i laickym omakavacim prstem,je to proste tak,lepsi a hotovo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #15007 od Drack
Odpověděl Drack pro téma sedla ventilu
Jsem se kouk na ten nýdrlenský web, co jsem uvedl výše, a vačka 156,5 sací a výfuk vahadla 47,5 a 50,5 je to samo v Ěčkách a dalekoooo.. . . :S

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 měsíců zpět - 14 roků 2 měsíců zpět #15023 od Drack
Odpověděl Drack pro téma sedla ventilu
Chlapi, jsou nějak označené kola na rozvod? Jako když to rozhodím (zima a nedostatek času nedovolííí) :dry: a pak to budu štosovat do kupy, tak jestli je tam značka, jak to má být natočený,asi jo, žejo? :huh: Sorry, jestli to tu někde je a já to přehlíd P.s. Nějaké tipy k reno neb koupi vačky a vahadel, příp. k generálce celé motorhead a za kolik??? :blink:
Pokud možno na Moravě a jen ověřená kvalita :silly: ,Dík
Poslední změna: 14 roků 2 měsíců zpět uživatelem Drack.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 měsíců zpět #15024 od Heki
Odpověděl Heki pro téma sedla ventilu
Na ozubeném kole na vačce jsou rysky - ty musí být v rovině s dělící rovinou hlavy a víka ve chvíli kdy je píst v HÚ (na to je zas značka, když povolíš ten menší šroub na víku od altíku - měla by to být značka T jako timing pokud se nepletu. Ještě tam je značka F a to značí zápal dle mé dedukce).

Jestli je v té chvíli vačka v práci nebo naopak je jedno, protože se točí poloviční rychlostí než klika a další otáčku bude stejně přesně naopak. Pak to ještě řádně skontroluj a slož. Podle kámoše servisáka motor ještě jede ikdyž je posunutý o tři zuby na každou stranu (ovšem s výkonem pionýra).

Jestli rozebíráš něco poprvé doporučuju mít k ruce digifoťák a všechno si fotit.

Renovaci vaček a podobných věcí řeším přes kámoše z tohodle servisu www.moto-av.cz/servis.html - znám se s Almim, kterého najdeš na pobočce servisu přímo v motobaru u Hanky v Bravanticích. Ty vačky dávají repasovat nějakému odborníkovi přímo na to. Dělá dobře, ale počkáš si.

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 měsíců zpět #15044 od kobzol
Odpověděl kobzol pro téma sedla ventilu
Hezky návod,to i opička zvládne.Ryska je všude,ani manual netřeba

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Andrej
  • Avatar uživatele Andrej
  • Offline
  • Dobrý diskutér
  • Dobrý diskutér
  • Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Více
14 roků 2 měsíců zpět #15063 od Andrej
Odpověděl Andrej pro téma sedla ventilu
Chtěl jsem se zeptat. Vy to nějak poznáte, že ty veltily by chtěly zrepasovat nebo to děláte nějak preventivně? Moje DR má najeno 60 000km a nevím co stím všechno prováděl předchozím majitel, ale žadné divné zvuky nevychazejí jede solidně. Minulý rok jsem vyměnil spojku ale jinak všechno šlape.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 měsíců zpět #15065 od Heki
Odpověděl Heki pro téma sedla ventilu
Tak to neřeš voe. První pravidlo každého opravování zní: Když něco funguje, nevrtej do toho !

Jinak - když je něco s vrchem (vačka, vahadla, ventily) obyčejně to doprovází hodně nezdravé zvuky a pak to dojezdí.

Vačka - když je po smrti je to na ní vidět i pouhým okem jak je vydřená
příčina: ježdění bez oleje nebo s hladinou oleje pod rysku
řešení: výměna vačky případně oprava u odborníka, který chybějící materiál nadvaří tvrdokovem, zbrousí podle šablony do původního tvaru a povrch se ještě nitriduje pro vyšší tvrdost.

Vahadla - to samé jak u vačky - vydřené klepou a je to na nich okem patrné (po rozborce samozřejmě) opravit se to dá stejně jako vačka nebo se kupují nové.

Ventily - když pominu že můžou být ohnuté, což způsobí mechanická závada (přetřžení nebo přeskočení rozvodového řetězu a následný kopanec od pístu) což samozřejmě zapříčiní okamžitou ztrátu komprese, tak můžou být podpálené vlivem malé ventilové vůle. Když je to málo, vyřeší se to zabroušením ventilů a sedel. Může se to ale podpálit až tak, že je nutné vyměnit ventil, který už netěsní a v krajním případě to vede až ke ztrátě komprese a konci jízdy. Malá vůle po sluchu poznat nejde a škodí daleko víc než velká vůle, která se sice ozve klepáním, ale nemá zásadní škodlivý vliv - krom ztráty výkonu. Proto je dobré semtam zkontrolovat ventilové vůle. Taky můžou mít ventily vydřené dříky - pak to žere olej a nespraví to ani nové gufera na ventily (které když jsou staré a ztvrdlé nebo hodně vyjeté, netěsní a projevuje se to žraním oleje) pak pomůže jen výměna.

Zapomněl jsem na něco?

Jinak - motor, který nikdy netrpěl nedostatkem oleje nemá důvod k tomu aby zlikvidoval vačku, vahadla a ventily. Samozřejmě i tyto části mají svou životnost, ale přežijí několik pístů a několikerou repasi kliky. Když je v motoru olej a nic neklepe, tak najetých 60 000 km nic neznamená.

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 měsíců zpět #15066 od backmen
Odpověděl backmen pro téma sedla ventilu
Mě začal DRak trochu oapat olej,tak sem se preventivně kouknul na gufera ventilů a zrovna sem je zabrousil a zalapoval sedla.Asi sem měl malé vůle jelikož vve ventilech byl zaklepaný karbon.V sedlech ne ta jsou dost tvrzená a frézka je moc nebrala.
Gufera sem koupil tady ,těsnění pod hlavu tady
Ještě budu měnit ložiska v přepákování tlumiče v kyvce a v hlavě řízení.Ložiska budu kupovat tady .
Před vánocema sem jim posílal mejla s dotazem na rozměry ložisek opsaných z PastDepotu a odepsali mi že mají všechna až na specialní rozměr šířky 23,5 ke budu kupovat buď menší šířky 22mm nebo širší 24mm a podle toho upravím díry.
Omlouvám se adminům že tohle už patří do podvozku ale když sem se tak rozepsal...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Andrej
  • Avatar uživatele Andrej
  • Offline
  • Dobrý diskutér
  • Dobrý diskutér
  • Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Více
14 roků 2 měsíců zpět #15068 od Andrej
Odpověděl Andrej pro téma sedla ventilu
Chlapi díky moc. Takže úkol zněl jasně: dokud to jezdí, nesahej nato. Jenom musím utěsnit víko od ventilů, jelikož předchozí majitel strhnul závit a teče přes to olej :angry:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 měsíců zpět #15069 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma sedla ventilu
Heki napsal:

Zapomněl jsem na něco?


Jo, že to dělá kravál, i když je všechno v cajku :)

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 měsíců zpět #15076 od kobzol
Odpověděl kobzol pro téma sedla ventilu
Jak sem měl vypadle sedla výfuku jelo to jako divé jen sem tam nedržel volnoběh.Ztratu komprese sem poznal jen při startu,špatně se hledala uvrat,startuju bez dokompresoru.Při sundání hlavy šlo taky prd poznat až sem stahl pružiny jedno sedlo vypadlo,druhe bylo volné.Poprvé jak se mi to stalo bylo sedlo zatlučene do hlavy vic jak 10mm.To už teda poznat šlo,žaden volnoběh,žadna kompres.Ne že by dr moc nevydrželo,ale při mem zacházení se mu ani nedivim.Servis sice má,ale jízda je jiná.Už se ale bude hýčkat,takovou krásu co se přestavěla je škoda rasovat.Stačí jak do hlavy se svíčkami naliješ benzín.Jak tam do rána bude je to ok.Jestli ne rozeber jinak se prohneš.Ted už názor dokad to jede neřeš neřeším.Sundat hlavu a nalít benzín je lepší jak vyhozených 15 litru když se zadaří :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Andrej
  • Avatar uživatele Andrej
  • Offline
  • Dobrý diskutér
  • Dobrý diskutér
  • Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Více
14 roků 2 měsíců zpět #15081 od Andrej
Odpověděl Andrej pro téma sedla ventilu
S tou hlavou to myslíš jak? sundat hlavu otočit, nalít do ní benzín? a pokud tam nebude je to špatné jo.? to asi vyzkouším za to nic nedám.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 měsíců zpět - 14 roků 2 měsíců zpět #15083 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma sedla ventilu
Andrej napsal:

S tou hlavou to myslíš jak? sundat hlavu otočit, nalít do ní benzín? a pokud tam nebude je to špatné jo.? to asi vyzkouším za to nic nedám.

Prosím tě pěkně, nebuď paranoidní :) ať z toho tady nemáme fejsbůk-psycho :woohoo:
Hlavu (na motorce) máš gůt, utěsni si to víko a poslouchej to, jak psal Heki :)

edit: asi jí stejně vyndáš, ten kompresní prostor v hlavě se zalívá obvykle benzínem, když se ta zálivka ztrácí (né za týden), tak to netěsní.

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Poslední změna: 14 roků 2 měsíců zpět uživatelem Piwča.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 2 měsíců zpět #15084 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma sedla ventilu
backmen napsal:

...zabrousil a zalapoval sedla.Asi sem měl malé vůle jelikož ve ventilech byl zaklepaný karbon.V sedlech ne ta jsou dost tvrzená a frézka je moc nebrala.


Článek o tom by nebyl? Jaké frézy, úhly, vedení, průměry, pasty, jak na to tlačit, co si zapoměl a zkurvil, jakx to upnul, kolik piv, hodin, he ?? :)

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Andrej
  • Avatar uživatele Andrej
  • Offline
  • Dobrý diskutér
  • Dobrý diskutér
  • Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Více
14 roků 2 měsíců zpět #15086 od Andrej
Odpověděl Andrej pro téma sedla ventilu
Šak jo, já se ptám zatím jenom preventivně. Dokud to má zdravý zvuk tak to řešit nebudu. Budu mít dost starostí to rozhýbat po zimě. Já jenom, že má dost najeto a kdyby náhodou se něco vysralo. Teď je na řadě zadní centrál jelikož se mi zdá, že je nějaký znavený chudák starý:) ale to už patří někde jinde. :huh:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.380 sekund
Powered by Kunena fórum