Download menu

sedla ventilu

Více
14 roků 4 měsíců zpět #14739 od kobzol
sedla ventilu vytvořil uživatel kobzol
vypadavají vám sedla tak jako mi.Dělal sem go pred 1500km a vyfukove sou o5 v háji.New pist,sedla,pruziny,ventyly,gufera.Děje se to jenom mě nebo je nas více.Dostava doktor posledni šanci,pak půjde

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #14740 od Heki
Odpověděl Heki pro téma sedla ventilu
Na mojí 80 000 km hlavě nevypadly. (zatím :-) )

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #14741 od kobzol
Odpověděl kobzol pro téma sedla ventilu
no ty se teda maš,zatím.Ještě že kousek od baráku to za pár kaček umi opraviti,ale proč se to děje.Sací sou v pohodě,vyfuk se karbonuje.Dá se na 600 nejak seřizovat směs.Nemyslym ten šrubek ze spod.Sem pochopil že ten je na směs jen při volnoběhu.Mam tam ladak a wiseco,nechce to větší trysku.Pod valcem nemam origo těsněni,jen tmel čimž se zvyši kompres,ale tím to myslym není,jako by se vyfuk málo chladil.Uvah mám pár,ale která je ta správná.Kamošovi před 10ti lety to taky dělalo,no co,sral na to a poslal ho do světa.Ja teho mastodonta mam rad,chci to vyřešit

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #14742 od Heki
Odpověděl Heki pro téma sedla ventilu
nedat pod valec tesneni = hovadina. Těsnění tam patří, tak tam není důvod ho tam nedávat pokud nechceš potíže. Když chceš vyšší kompresi tak si měl snížit hlavu nebo válec shora. Nicméně to ten problém nedělá.

Podle mě to:
a) opravili blbě
b) špatná ventilová vůle


Jinak já mám taky 600. Taky mám Wiseco a laďák, trysky mám sériové a není problém. Tím šroubkem se seřizuje bohatost jen ve volnoběhu a těch uplně nejnižších točkách. Vzhledem k tomu, že na DR 600 se nevyrábí dynojet, tak můžeš maximálně dát větší HT a zvednout (o zářez) jehlu. Volnoběžná tryska je tak atypická, že to převrtat jde jen těžko a jinou asi neseženeš. Já to nakonec nechal tak. Na brzdě to hodilo křivku moc hezkou :-) Ale to je jiné téma...

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #14745 od Martin
Odpověděl Martin pro téma sedla ventilu
Jak píše Heki-těch příčin může být víc. Pokud ti někdo takto opravil motor :angry: -tak bys měl uvažovat o reklamaci nebo změně mechanika. :angry:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #14749 od kobzol
Odpověděl kobzol pro téma sedla ventilu
opravované sedlo sice nevypadlo,ale uz se mu chce ven.Vypadlo neopravované.Možnost je že mi ho schválně nechtic poškodil abych se vrátil.To se mi nezdá :blink:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #14750 od kobzol
Odpověděl kobzol pro téma sedla ventilu
Heki když na4T ubereš valec vrch nebo spodek je to snad fuk.U dvutaktu je jiná.Maš pravdu patří tam těsnění a vysrat se na dolování posledních chcíplých hříbat z veterána.Na to sou jiné sekačky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #14751 od Heki
Odpověděl Heki pro téma sedla ventilu
Offtopic:

Je fuk jestli to vemeš zespoda nebo shora - jde o to těsnění. Když třeba vůbec nedáš těsnění pod hlavu, taky se zvedne kompres a když to mázneš silikonem, asi to bude i těsnit :laugh: ale stejně bych to nedělal. Pod válcem to není zas tak psycho, ale stejně tam to těsnění patří.

Jen mi šlo o to, že zvedat kompresi absencí těsnění mi přijde jako dost amatérský způsob tuningu motoru.

Nicméně problém se sedlem s tím nemá nic...

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #14756 od kobzol
Odpověděl kobzol pro téma sedla ventilu
Když uberu hlavu,je to sice profi aneni problem,dělam nastrojáře.Co potom jak to bude nedobre,dam více těsnění?Tmel pod valcem drží solidně a vratit těsnění zpět je jednodušší,nicméně šotek škodí a ne ho vypudit.Poskladam a budu doufat že vypadne něco jiného :S Asi to není do terénu a takhle mě drko 2krát upozornilo.Co bude do třetice netoužím poznat.Jako vždy vybuch v peněžence :blink:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #14758 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma sedla ventilu
Jestli chcete měnit kompresní poměr, tak určitě nešahat na válec, potažmo na těsnení pod ním, kde berete jistotu, že pak píst v horní úvrati do něčeho "nemlátí"? Jedině zmenšit spalovací prostor v hlavě, jejím snížením, nebo Bůhvíčím. Nevím jak je to s nějakou rezervou u DR, ale třeba u krosový čízy, když se usadil válec, tak bylo několik druhů (tloušťek)těsnění pod hlavu a pasovalo se to.

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #14760 od Martin
Odpověděl Martin pro téma sedla ventilu
Brousit válec nebo hlava je možné,ale je potom potřeba změřit,vyzkoušet,zda se píst nedostane do styku s ventily nebo svíčkou,hlavou.
To se dá vyřešit tloušťkou těsnění mezi hlavou a válcem nebo zabroušením sedel ventilů.... ;)
Kdo s podobnou akcí nemá alespoň trochu zkušeností,tak ať se na to..... :huh:
Rozebrat a pak složit nějaký stroj,motor není nic složitého. Vše je pouze skládačka,ale aby to fungovalo,tak to je už trochu kumšt. ;) :cheer:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #14761 od Heki
Odpověděl Heki pro téma sedla ventilu
Myslím, že DRko má kompresní poměr 8 nebo 8,5 - teď z hlavy nevim. Ale to je dost málo - tudíž je zde prostor pro zvyšování. Každopádně to chce změřit, jak psal Martin. Těsnění pod hlavu se podle mě vyrábí pouze v jedné šířce (leda nechat vypálit na zakázku). Svíčku píst asi nepotká - je dost utopená. Těch ventilů bych se možná trochu bál, ale to se dá taky změřit. Krom toho i převrtáním válce se zvedá kompresní poměr. Jen nevim jestli to stojí za snížení životnosti ojnice a zbytku motoru. Nejjednodušší zvýšení výkonu je koupě Husaberga FS 570 muhehehe B)

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 4 měsíců zpět #14824 od kobzol
Odpověděl kobzol pro téma sedla ventilu
Komres je v klidu.Oko to nevidí,hlava byla na rentgenu.Před 10000km mi uletěl ventyl a prorazil píst.Spalovák se přeleštil a ok,žadna prasklina kompres pohoda,jelo to výborně.Rentgen ale ukázal prasklinku u prostřední svíce,okem jenom čmouha.Při větši teplotě motoru se praslkina roztáhne a vyfukové ventyly se více přehřívaj než by měly.Pak už je otazka času než vypadnou sedla.Proto byl výfuk samá saze.Směs to nebyla.Ted je to jen za 2,5.Pohoda.Kompres sem měřil 9,5.Origo je 8,5.Kilka a ost vše v pohodě

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #14900 od Drack
Odpověděl Drack pro téma sedla ventilu
Jak tak čtu, tak o dobré hlavy je nouze nejen v politice. Vyplatí se vůbec koupit použitou, neb je lépe zrepasovat tu svou? Sám nevím, co uzřím, až rozeberu své DeRko, asi vačka nebo co... :S Jo, ptal jsem se v Přerově v Suzuki, origo nová za 4!(čtyry!!!)litry, palba, žejo? :huh: Jen vačka samotná, ne celá hlava :blink:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #14901 od Martin
Odpověděl Martin pro téma sedla ventilu
Pro Dracka-ty se budeš taky pouštět do kontroly(repase) motoru? Nebo je to jen otázka,kdyby něco? :huh:
Hlav na DRaky asi nebude dost. Těžko odhadnout,co vyjde v které situaci levněji. :dry:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #14920 od Heki
Odpověděl Heki pro téma sedla ventilu
Fungl nová vačka za čtyřku to je ještě krásná cena :) Koupit samotnou hlavu na DR je dost problém a ikdyby, tak většinou není vůbec lepší než ta stará. Já doporučuju repas té stávající včetně srovnání hlavy, odstranění karbonu, zabroušení ventilů, výměny gufer (event. vodítek), případně teda té vačky a vahadel, když jsou po smrti vlivem jízdy bez oleje.

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #14921 od Popy
Odpověděl Popy pro téma sedla ventilu
Hlavu na dr 650 mám. Popy

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #14961 od Drack
Odpověděl Drack pro téma sedla ventilu
Teprve to budu kuchat, mám ale 600, ne 650. Oleje bylo vždy dost, možná že těch necelých 60 tis.km. :unsure: :dry: Našel jsem supr web :woohoo: hlavně co se týče schémat www.csmnl.com . A taky dílů. Nebude výhodnější dovézt z venku celé moto? Někdo tu psal, že dělá v itálii... :blink:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #14964 od Elektrik
Odpověděl Elektrik pro téma sedla ventilu
Drack napsal:

Teprve to budu kuchat, mám ale 600, ne 650. Oleje bylo vždy dost, možná že těch necelých 60 tis.km. :unsure: :dry: Našel jsem supr web :woohoo: hlavně co se týče schémat www.csmnl.com . A taky dílů. Nebude výhodnější dovézt z venku celé moto? Někdo tu psal, že dělá v itálii... :blink:


Ten odkaz mi nějak nefunguje :( Přesměruje mě to okamžitě sem www.addr.com

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 3 měsíců zpět #14975 od Drack
Odpověděl Drack pro téma sedla ventilu
Mrknu na to, zatím jsem nafotil tu spoušť, asi se v tom někdo hrabal se svářečkou :huh: , tak nevím, převařit, koupit nové či užité nebo nechat vyrobit... :blink: K posouzení na dr-drack.rajce.idnes.cz/nastenka/# :S

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.407 sekund
Powered by Kunena fórum