Download menu
dr 650rse
- johnny836
- Autor tématu
- Uživatel
Méně
Více
- Obdržená poděkování 0
8 roků 3 měsíců zpět #20724
od johnny836
dr 650rse vytvořil uživatel johnny836
Zdravím ve spolek. Jsem čerstvý majitel RSE a potrebuji nějaké rady. Pomůže někdo? Maska,budíky, elektrika tuning...atd
Děkuji
Děkuji
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- KOVOTEP
- Uživatel
Méně
Více
- Obdržená poděkování 0
8 roků 3 měsíců zpět #20726
od KOVOTEP
Odpověděl KOVOTEP pro téma dr 650rse
ahoj johnny836,já jsem taky nováček a ohledně tuningu máj jednu dobrou
zkušenost-od bývalého majitele mojí krasavice ,ročník95,jsem dostal namontovaný vejfuky VULKAN-kdo je slyšel jak duní závidí,ovšem stk jsem obelstil tak,že ze starejýho vejfuku co mi bývalý majitel přibalil jsem odnýtoval nerezový plechy na kterej jsou ty homologační čísla a nandal je na vulkány -prostě paráda
zkušenost-od bývalého majitele mojí krasavice ,ročník95,jsem dostal namontovaný vejfuky VULKAN-kdo je slyšel jak duní závidí,ovšem stk jsem obelstil tak,že ze starejýho vejfuku co mi bývalý majitel přibalil jsem odnýtoval nerezový plechy na kterej jsou ty homologační čísla a nandal je na vulkány -prostě paráda
- Martin
- Diskutér spamista :-)
Méně
Více
- Obdržená poděkování 92
8 roků 3 měsíců zpět #20727
od Martin
Odpověděl Martin pro téma dr 650rse
Pro Johnyho- těžko ti asi někdo poradí,když se nezeptáš konkrétně.
Doporučuji použít na stránkách vyhledávání a proběhnout strší příspěvky a taky jsou tu i nějaké návody...
Nedíval jsem se odkud jsi,ale pokud chceš zvědět víc-doporučuju najít někoho z okolí bydliětě nebo přijet v září na setkání kousek od Tábora-tam se toho dozvíš více než na netu...
Doporučuji použít na stránkách vyhledávání a proběhnout strší příspěvky a taky jsou tu i nějaké návody...
Nedíval jsem se odkud jsi,ale pokud chceš zvědět víc-doporučuju najít někoho z okolí bydliětě nebo přijet v září na setkání kousek od Tábora-tam se toho dozvíš více než na netu...