Download menu
Chování za jízdy
- Wosa
- Autor tématu
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
Méně
Více
- Příspěvky: 273
- Karma: 4
- Obdržená poděkování 0
17 roků 9 měsíců zpět #1584
od Wosa
Chování za jízdy vytvořil uživatel Wosa
Otravný problém
Když se spolujezdcem na 5ku pøidám plnej pøi cca 100km/h tak jsou cítit atipický vibrace a motka se špatně dostává do rychlosti(spíš jí nechci trápit:( ) když jedu sám tak to tak razantní není, a pokud rychlost pøekonám na 4ku a zaøadím 5ku tak je to docela v poøádku takže jde a to pásmo otáček, myslím kolem 4tis., pøi nich má motor i největší vibrace, ale na nižší stupeò to nedělá nekoukal jsem teď dlouho na vyvažovák, mùže to být ten? Nebo je to jenom øetěz? Teď tam mám napnutí od spodní hranice k nejvyšší cca 30mm na servisáku, tak nevím jestli to není pøepnutý/nedopnutý
Jinak øetězovka je nová z podzima...
Dělá to ještě někomu?
Když se spolujezdcem na 5ku pøidám plnej pøi cca 100km/h tak jsou cítit atipický vibrace a motka se špatně dostává do rychlosti(spíš jí nechci trápit:( ) když jedu sám tak to tak razantní není, a pokud rychlost pøekonám na 4ku a zaøadím 5ku tak je to docela v poøádku takže jde a to pásmo otáček, myslím kolem 4tis., pøi nich má motor i největší vibrace, ale na nižší stupeò to nedělá nekoukal jsem teď dlouho na vyvažovák, mùže to být ten? Nebo je to jenom øetěz? Teď tam mám napnutí od spodní hranice k nejvyšší cca 30mm na servisáku, tak nevím jestli to není pøepnutý/nedopnutý
Jinak øetězovka je nová z podzima...
Dělá to ještě někomu?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Sniper
- Offline
- Moderator
Méně
Více
- Příspěvky: 1781
- Karma: 12
- Obdržená poděkování 16
17 roků 9 měsíců zpět #1585
od Sniper
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Odpověděl Sniper pro téma Chování za jízdy
mno podivej ja mam RSE r.v. 92 a pokud jedu na 5 pod 110 tak to motorce nedela dobrotu skube a trapi se, takze dycky podradim za 4 pridam na tech cca 120 a pak je to v pohode A pokud jedes ve dvou tak ta motorka ma vetsi zatez tudiz potrebuje o kousek vetsi otacky tzn proto ti to skube to je dle meho normalni Ale treba ti nekdo poradi neco jineho
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Wosa
- Autor tématu
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
Méně
Více
- Příspěvky: 273
- Karma: 4
- Obdržená poděkování 0
17 roků 9 měsíců zpět #1586
od Wosa
Odpověděl Wosa pro téma Chování za jízdy
No jo ono kdyby mě to dělalo poøád tak to taky hodím za hlavu, ale děje se to krátkou dobu:blink:
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Sniper
- Offline
- Moderator
Méně
Více
- Příspěvky: 1781
- Karma: 12
- Obdržená poděkování 16
17 roků 9 měsíců zpět #1587
od Sniper
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Odpověděl Sniper pro téma Chování za jízdy
hmmm pokud ti to pred tim nedelalo tak to je asi nekde chyba, a mas dotazenej retez na zadni kolo?to pak muze cukat.
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- PajaDR650
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
Méně
Více
- Příspěvky: 488
- Karma: 8
- Obdržená poděkování 1
17 roků 9 měsíců zpět #1599
od PajaDR650
Odpověděl PajaDR650 pro téma Chování za jízdy
Vytahanej øetěz udělá hodně - dost to do něj kope tøeba pøi zavøení plynu, ale na vibrace by už takovej vliv mít neměl. To spíš volnější vyvažovák, resp. blbě dotaženej vyvažovák. Motorka mi krátce zavibruje když dám nárazově plnej plyn, ale neøek bych, že je to jen v určitejch otáčkách. Trvá to ale hodně krátce a motor se zklidní.Tvému problému by hodně pomohla nějaká otevøenější koncovka výfuku - posune se ti maximální točivej moment do mnohem využitelnějších otáček než s originálem a právě zmíněnej nižší tah v otáčkách kolem 4 tisíc je pryč.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- PajaDR650
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
Méně
Více
- Příspěvky: 488
- Karma: 8
- Obdržená poděkování 1
17 roků 9 měsíců zpět #1600
od PajaDR650
Odpověděl PajaDR650 pro téma Chování za jízdy
Jinak já to mám s těma otáčkama asi takhle: Na 1 - mùžu popojíždět i na volnoběh(i s plnou motorkou)- užitečný v koloně, Na 2 to samý ale spíš jen pøi solo jízdě, Na 3+4+5 jezdím zpravidla od 3 tisíc, i když na 3 jede v pohodě i od cca 2500 a na 5 pětku to zas nešumluju od 3 tis. když jedu do kopce nebo naloženej - pak je lepší to nechat tak o 500 ot. výš. Tak asi tak...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- honz
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
17 roků 9 měsíců zpět #1613
od honz
Ráfky, dráty, niple, výplety...
http://www.hprwheels.cz/
Odpověděl honz pro téma Chování za jízdy
Jezdím nad 3 tis ot., DR nemaj rády nižší otáčky. Tak ji zkus trošku víc točit. Nebo zkus dotáhnout øetěz na 2 cm a uvidíš co to udělá.
Ráfky, dráty, niple, výplety...
http://www.hprwheels.cz/
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.271 sekund