Download menu
Řetězové kolečko - rozšíření sortimentu
- Zvěřáki
- Autor tématu
- Offline
- Novota
- Příspěvky: 34
- Obdržená poděkování 2
sděluji, že zhruba za 14 dnů bude konečně možné koupit řetězové kolečko na DR650SE se 13-ti zuby! Jak všichni víte, nejmenší doposud v republice sehnatelené bylo se 14-ti zuby. Loni na podzim jsem poprosil firmu Beran tuning, zda by mohli doplnit sortiment o kolečko se 13-ti zuby. To se nyní stalo skutečností. Takže konečně stačí do lesa přehodit kolečko za cca 300kč 13z a na cestu si třeba zase dát 16z.
Nejsem jejich prodejce! Pouze fanda DR650SE.
Enduru zdar!
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin
- Offline
- Diskutér spamista :-)
- Příspěvky: 2196
- Karma: 19
- Obdržená poděkování 92
Ve předu jsem měl 14tku a vzadu 43 zubů rozetu a bylo to v kopcích docela znát. Na přejezdech se motor vytáčel do aleluja,ale v terenu to bylo OK.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zvěřáki
- Autor tématu
- Offline
- Novota
- Příspěvky: 34
- Obdržená poděkování 2
Kluzák řetězu může dostávat možná maličko víc zabrat ve skocích a pod. Po rovině a po doskocích je kyvka v negativu a tam je místa dost. Každopádně se na to těším, V kombinaci s dalšíma úpravama je to pak prostě jiná motorka.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin
- Offline
- Diskutér spamista :-)
- Příspěvky: 2196
- Karma: 19
- Obdržená poděkování 92
Jen na okraj-co máš na mysli s těma dalšíma úpravama?
Máš jiné vidle,centrál,řídítka,páčky? Nebo další vychytávky
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zvěřáki
- Autor tématu
- Offline
- Novota
- Příspěvky: 34
- Obdržená poděkování 2
Takže ulomený zub vlezl mezi převod kliky a vyvažováku. Motor jsem tedy dal dohromady kompletně, včetně zalapování ventilů, vyvážení kliky, přebroušení hlavy, dal jsem nový pár onoho rizikového 3rd soukolí a spoustu dalšího. Šrouby NSU-tedy čidla neutrálu taky byly volné. Takže to byl takový základ. Samozřejmě nové ložiska přepáčka, repase poteflon.vodítek ve vidlích, řetězovka atd.
Ale k těm úpravám došlo až letos na základě poznatků a zjištění z terénu co by to ještě chtělo. Takže letos bezhrazdy ZETA, zvýšení řidítek, lehká slušivá maska, měkké blinkry, snížené stupačky o 2,2cm, olej do tlumičů 5W místo 10, KN filtr, výfuk leo vince už z minulé sezóny. Nové gumy do unašeče rozety (výměna dělá divy-pokud byly staré už vymačkáné-tedy s vůlí). Gumy do terénu jezdím Heidenau K74 zadek K79 předek. Rozpletl jsem kola, nechal galavanicky pozinkovat špice, niple, takže kola jako nové a sehnal jsem si do terénu druhou sadu, kterou jsem taky rozhodil a zrepásnul, ať si v lese nezničím nebouchlé kola. Na cestu mám mitas E-09 opčas i do pole. Po úpravách je motorka pocitově znatelně pevnější, ostřejší, v terénu příjemnější kvůli řidšímu oleji ve vidlích, říditka mám víš a stupačky níž, takže ve stupačkách se jede mnohem lépe, závažíčka z řidítek jsou taky pryč. S KN filtrem je spodek ještě lepší a hlavně plynulý bez díry, kterou jsem dříve vnímal. A váha šla taky dolů. Vzadu stupačky, čidlo stojanu, zámek helmy, výfuk-cca. 3kg a předek, maska, držáky blinkrů, měkké lehké binkry, al distance nad pručinou ve vidli, závažíčka, zrcátka (do terínu neberu), řidítka taky cca. 2kg. A to je znát. Je to navíc hodně znát proto, že to byla hlavně váha odebraná nahoře motorky a né dole.
Teď ještě snižuji sedlo, protože v terénu někdy když je prekérka, pomůže lepší došlápnutí. Doplňuji, že NIKDY nedělám nevratné zásahy. A pokud nějaké díly upravuji, dělám to jen na druhém origo kusu co seženu. Takže například jsem snížil stupačky, ale předtím jsem si sehnal druhé...sedla mám originál 3. Masku a vše ostatní mám schovanou a kdykoliv mhu uvézt moto do origo stavu. Takže tak nějak asi. Určitě jsem na spoustu věcí zapomněl..ale tohle zhruba.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin
- Offline
- Diskutér spamista :-)
- Příspěvky: 2196
- Karma: 19
- Obdržená poděkování 92
Jinak ostatní úpravy proběhly podobné jako u tebe(upsidy vepředu,repas zadku,spinač stojánku). Ale zase nějaké věci jsem na moto nalepil(držáky kufrů,topcase.
Na silnici spoustu různých p...čovinek a na bláto zase vše dolů.
Na letošek už pouze silnice....
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zvěřáki
- Autor tématu
- Offline
- Novota
- Příspěvky: 34
- Obdržená poděkování 2
Ale už se mi moc zaryla pod kůži a tak asi už prostě zůstane doma.
DR není ideál do terénu, a na cestu si myslím taky vůbec ne. Ale na obojí je prostě jedinečná.
Je to prostě dual. Terénem a to i hodně divokým, projede a občas si i poskočí. Po zadním se vodí krásně i na cestě i v terénu. Ale má své limity a nikdy nebude stíhat ostrým lehkým. Na cestu je zase slabá, nepohodlná a pro delší jízdu ve dvou zcela nevhodná. (tedy né že by se nedalo, ale vůči afrikám a jiným...). Nicméně má prostě ještě duši těch starších poctivých endur, kterou u nových motorek nenajdeš ani za nic. Je prostě postavená tak že stačí jedna výživná sezóna a člověk se jí těžko vzdává. I přes své problémy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
- Offline
- Diskutér spamista :-)
- Příspěvky: 2487
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zvěřáki
- Autor tématu
- Offline
- Novota
- Příspěvky: 34
- Obdržená poděkování 2
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zvěřáki
- Autor tématu
- Offline
- Novota
- Příspěvky: 34
- Obdržená poděkování 2
Piwča napsal: Dědo, asi jsi přehlédl, že Zvěřáki psal " NIKDY nedělám nevratné zásahy " Ale pácoš je, vo tom žádná
Ano, vratné. Vždy se dlouho odhodlávám, než něco změním. A když se nejedná jen o výměnu kus za kus který strčím do krabice, ale změním nějaký origo kus, tak jedině sehnaný kus předem ze stejného modelu.
V tom jsem pacoš horší jak kdo jiný Protože na jednu stranu miluji originální kusy a na druhou stranu chci aplikovat poznatky a zlepšení do praxe a hlavně jezdííít
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin
- Offline
- Diskutér spamista :-)
- Příspěvky: 2196
- Karma: 19
- Obdržená poděkování 92
Nevážil jsem je ale odhaduju,že budou těžší.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zvěřáki
- Autor tématu
- Offline
- Novota
- Příspěvky: 34
- Obdržená poděkování 2
Upside jsou modernější a tak třeba i s ventilky na vidlích a možnosti nastavení odskoku a pod, je to jistě krok dopředu.
Ale pro běžná endura jsou stále velmi vhodné klasické vidle s vyšší trvanlivostí a lepší ochranou proti nečistotám. BMW to na F650, třeba na sertau dělá furt
Ale vypadá to divně
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- street-dog
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
- Příspěvky: 284
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 7
Suzuki DR 650 RSE (1993)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zvěřáki
- Autor tématu
- Offline
- Novota
- Příspěvky: 34
- Obdržená poděkování 2
A životnost do terénu nějaká tisícovka km stačí bohatě.
Koupím, ověřím, vyzkouším, dám zprávu.
Na fotce toho kolečka ze stromu, je divný ten boční otěr. Tohle se mi teda neděje. Pokud je rozeta s kolečkem v ose a kolečko je na hřídeli správně, "volně" uloženo, nemělo by se to dít. Jen se vytahají zuby. Ale to boční poškození ukazuj na nějaký problém. Vždyť je to z boku úplně vyžrané.
Ale jinak, pokud tak malé kolečko dává někdo i na silnější stromek a třeba s tím mastí i pocestě, tak to jsem pak klidný a dám si ho s radostí na DR
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pazhaut
- Offline
- Výborný diskutér
- Příspěvky: 974
- Karma: 20
- Obdržená poděkování 43
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zvěřáki
- Autor tématu
- Offline
- Novota
- Příspěvky: 34
- Obdržená poděkování 2
Navíc dobře vím, kolik stojí třeba origo maska. A když v terénu něco trefím a rozbiju lampu, tak mě to bude stát víc, než když si dám za litr lehkou plastovou masku, kterou když rozbiju, o nic nejde, navíc to vypadá skvěle a ušetřím kilo váhy na předku
Třeba takovou masku tam teď mám a spokojenost max.
www.shop.jbr.cz/pit/produkt_det.php?id=2...:123456**key1::maska
No a originál je na půdě hezky zabalený
Jinak mám i jiné díly: kartry, díly převodovky atd, mám hezké originál černo-modré sedlo, kdyby někdo chtěl - mám 3.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Giovany1971
- Offline
- Novota
- Motorka osvobozuje!!!
- Příspěvky: 48
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 0
Sono sempre moderato critico
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zvěřáki
- Autor tématu
- Offline
- Novota
- Příspěvky: 34
- Obdržená poděkování 2
Kdyby byl zájem, pošlu foto.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Giovany1971
- Offline
- Novota
- Motorka osvobozuje!!!
- Příspěvky: 48
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 0
Zvěřáki napsal: Jasně, na SE. Originál boky černé s býlím nápisem SUZUKI, vrch modrý. Nepoškozené, nenatržené, neprosezené, hezké.
Kdyby byl zájem, pošlu foto.
Ahoj jestli je ještě máš pošli mi foto a kontakt na tebe na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. zavolám ti.diik.
Sono sempre moderato critico
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zvěřáki
- Autor tématu
- Offline
- Novota
- Příspěvky: 34
- Obdržená poděkování 2
Dávám do kupy moto po sobotní vyjížďce, tak jsem neměl čas. Průraz nového zadního drapáku, naražený ráfek, utržený kryt řetězu a vodítko řetězu.
Výživná vyjížďka
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.