Download menu

DR650RSE K&N filtr

  • Hadiprd
  • Avatar uživatele Hadiprd Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
Více
9 roků 9 měsíců zpět #19881 od Hadiprd
DR650RSE K&N filtr vytvořil uživatel Hadiprd
Zdarec, loni na jaře jsem pro lepší dejchání dával do airboxu místo molitanovýho filtru KNko. Rozdíl jsem zaznamenal. Při přidání plynu má lepší odezvu a jde lepší do otáček. Na motce mám ještě laďené koncovky od HOODa. Musím nějak štělovat bohatost směsi nebo nastavovat karburátor? Zatim jsem žádný negativní účinky nezaznamenal. Za plynem jde pěkně. Díky za rady a tipy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #19882 od Heki
Odpověděl Heki pro téma DR650RSE K&N filtr
Jestli dobře startuje, jde za plynem, nepociťuješ propady ve výkonové křivce tak to nech tak.

Nestřílí moc do výfuku? Co spotřeba?

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Hadiprd
  • Avatar uživatele Hadiprd Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
Více
9 roků 9 měsíců zpět #19883 od Hadiprd
Odpověděl Hadiprd pro téma DR650RSE K&N filtr
Do vejfuku si to ani neprdne. Spotřebu jsem neměřil, ale Zdá se mi, že lehce klesla. Stabilně jezdim okolo 5l/100km

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 9 měsíců zpět #19885 od Heki
Odpověděl Heki pro téma DR650RSE K&N filtr
Tak nic neřeš a nech to tak.

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Hadiprd
  • Avatar uživatele Hadiprd Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
Více
9 roků 9 měsíců zpět #19886 od Hadiprd
Odpověděl Hadiprd pro téma DR650RSE K&N filtr
Ok a dík B)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #19973 od Zvěřáki
Odpověděl Zvěřáki pro téma DR650RSE K&N filtr
Není na škodu kontrola svíček. Měla by být lehce do oranžova...cihlová. Pokud je černá, jde o bohatou směs. To by se poznalo na spotřebě. V zásadě ale není tento stav škodlivý tolik, jako pokud by byla barva hodně světlá až bílá. Příliš chudá směs může poškodit motor...propálit píst a pod...kvůli zvýšeným teplotám motoru.
Tohle je alespoň taková základní kontrola.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Giovany1971
  • Avatar uživatele Giovany1971
  • Offline
  • Novota
  • Novota
  • Motorka osvobozuje!!!
Více
9 roků 8 měsíců zpět - 9 roků 8 měsíců zpět #19976 od Giovany1971
Odpověděl Giovany1971 pro téma DR650RSE K&N filtr

Zvěřáki napsal: Není na škodu kontrola svíček. Měla by být lehce do oranžova...cihlová. Pokud je černá, jde o bohatou směs. To by se poznalo na spotřebě. V zásadě ale není tento stav škodlivý tolik, jako pokud by byla barva hodně světlá až bílá. Příliš chudá směs může poškodit motor...propálit píst a pod...kvůli zvýšeným teplotám motoru.
Tohle je alespoň taková základní kontrola.


Ahoj ..když to tak pročítám o tom střílení do výfuku...tak tuším že mám nějaký probl..Mám SE rv 2005 vše origo....ted už naj asi 8900km..motorku mám asi 5-6 roků a najel jsem jen asi 7 tiskm.. ;) ..ale o co de..už druhou sezonu pozoruji že mi při deceleraci celkem dost střílí do vyfuku..a někdy při dojezdu na križovatce zdechne..ale to málo kdy.. nerad bych podpálil ventily.

Na co se mám hlavně zaměrit ?...pro jistotu tu dám i foto svíček..teda cihlovou barvu určitě nemají :ohmy: Dík za každou radu

giovanny1971.rajce.idnes.cz/Svicky_DR_650_SE

Sono sempre moderato critico
Poslední změna: 9 roků 8 měsíců zpět uživatelem Giovany1971.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #19979 od Zvěřáki
Odpověděl Zvěřáki pro téma DR650RSE K&N filtr
Ahoj,
DRSE do výfuku vždy trochu střílí. S originálním výfukem to ale není moc slyšet a je to znát jen z kopce při brzdění motorem při vyšších otáčkách motoru.
barva tvých svíček je světlejší.Tedy asi chudší směs. Zkontroloval bych nastavení šroubu bohatosti směsi. Na netu si stáhni manuál k DRSE pokud ho již nemáš. Plnohodnotný angl.manuál. Na motorkářích je taky ke stažení. Já ho tahal od někud z google. Podle kódu motorky vzadu v nanuálu nalezneš různé verze SE-ček pro různé země. Zjistíš pro jakou zemi byl tvůj model vyrobený a najdeš hodnoty pro nastavení bohatosti směsi. Obecně je to tak, že šroub bohatosti směsi zašroubuješ na doraz a pak povolíš o příslušný počet otáček. U SE je to podle modelu od 1 a čtvrt odáčky až po 1 a třičtvrtě otáčky.
Nějaké info k zabarvení svíček je zde:

www.google.cz/search?hl=cs&site=imghp&tb...D126120%3B1000%3B911

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #19980 od Martin
Odpověděl Martin pro téma DR650RSE K&N filtr
Předpokládám,že máš seřízené vůle ventilů a nastavený karburátor dle manuálu na základ a pak dle chodu motoru doseřízený.
Musíš mrknout dostarších příspěvků ohl motoru-tam bylo napsáno dost o této problematice. B)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #19983 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma DR650RSE K&N filtr
Ještě k tomu šroubku na bohatost směsi volnoběhu, máš poměrně novou motorku, takže je možný že bude ještě zaslepenej od výrobce nějakou ucpávkou. A jestli se tam budeš štourat, dej si pod to hadr, páč jak ti něco malýho zapadne ke startéru, tak si v pérdeli :laugh:

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #19984 od Zvěřáki
Odpověděl Zvěřáki pro téma DR650RSE K&N filtr
jo, přístup na chuja. osvědčil se prodloužený bit ze sady bitů :) , označený pro orientaci otočení.
Když něco zapadne pod startér, demontuje se napínák rozvoďáku a startér. Pak když otvorem pro startér to něco zapadne do motoru, demontuje se víko altíku a pokud nám to propadne propustí mezi kártry, vyjmeme motor z rámu a rozpůlíme ho...a tak dál :woohoo: :lol:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Giovany1971
  • Avatar uživatele Giovany1971
  • Offline
  • Novota
  • Novota
  • Motorka osvobozuje!!!
Více
9 roků 8 měsíců zpět - 9 roků 8 měsíců zpět #20004 od Giovany1971
Odpověděl Giovany1971 pro téma DR650RSE K&N filtr
Ahojte...tak ventily jsem dělal...ale pro jistotu je ještě přejdu jednou.Jinak ten šroub bohatosti jsem měl zaslepený..ale už jsem jej tehdy na radu nekoho z vás odvrtal. Měl jsem problém tehdy s držením volnoběhu..častečně jsem to výřešil ale ty bílé svíčky a střilení do výfuku se mi moc nelíbí.

Začnu tedy kontrolou ventilů,,kontrolou hladiny na plovaku...tady mne neni jasné jak se muže hladina sama od sebe zmenit...

Mám pocit že problemy začaly jak jsem začal štelovat tu bohatost..nekdy to drželo víc otaček,,,jak sem malinko ubral zase někdy chcípala...

Jinak jsem se tehdy díval na jehlu a chtěl ji zvednout o jeden zářez..ale na ní je jen jeden zařez nic víc..takze s jehlou nemohu dělat nic.Jinak je to US verze.

Zatim dik za rady.. PS..jaký mate názor na ůpravu podtlakoveho šoupatka ..vyvrtáním dírky 3mm nebo ubráním závitu na pružině...jezdil jsem na DReru z roku 93 a zdá se mi že jelo lepší jak to mé...

Sono sempre moderato critico
Poslední změna: 9 roků 8 měsíců zpět uživatelem Giovany1971.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.445 sekund
Powered by Kunena fórum