Download menu

Otevření motoru DR 650 RU

Více
9 roků 10 měsíců zpět - 9 roků 10 měsíců zpět #19861 od Tendr
Otevření motoru DR 650 RU vytvořil uživatel Tendr
Zdravim, koupil jsem levně moto, ale je to zavřenej typ, 25kW prodávaný v německu. Víte o někom, kdo rozumí otevření? Majitel předemnou vyndal restriktor sání, ale asi by to chtělo i přetryskovat karbec, je tam ladák a nedrží pořádně volnoběh. Víte o někom, ideálně západní nebo severní případně střední čechy, kdo se tímto zabývá? Ještě jeden dotaz, nezobrazují se mi ve foru obrázky a ve všch různých návodech zkrátka nic nevidim.. Dokáže mi někdo odkázat na obrázek kde jsou popsaný jednotlivý trysky karburátoru? Díky předem, Tendr.
Přílohy:
Poslední změna: 9 roků 10 měsíců zpět uživatelem Tendr.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 10 měsíců zpět - 9 roků 10 měsíců zpět #19863 od Tendr
Odpověděl Tendr pro téma Otevření motoru DR 650 RU
Tak jsem hledal a našel jsem co jsem potřeboval, kdyby měl někdo podobný problém, tady je postup jak vyčistit a nastavit Karburátor MIKUNI BST 40.
www.pegasoclub.cz/sklad/Karburator_MIKUNI_BST40.pdf
Jinak k tomu otevření, je tu někdo kdo to dělal? Kdo ví, co vše je potřeba udělat pro jistý chod motoru? Nedrží mi volnoběh.
Poslední změna: 9 roků 10 měsíců zpět uživatelem Tendr.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 10 měsíců zpět - 9 roků 10 měsíců zpět #19875 od Tendr
Odpověděl Tendr pro téma Otevření motoru DR 650 RU
Koukám, budu tu mít z toho monolog :D
Nastavil jsem správně karbec a lehce zvýšil volnoběžný otáčky, neb na křižovatkách se mi stává, že jakoby jednou za čas nehodí jiskru nebo co. Prostě nedojde k výbuchu a motor chcípne, neb se nepřevalí přes další HÚ. Setkal se s tím někdo z vás? Musím mít volnoběh 1700+ aby to převalilo. Stane se to tak jednou za 20 - 30sec. Může být vadná svíčka? Tu jsem neměnil ještě.
Přílohy:
Poslední změna: 9 roků 10 měsíců zpět uživatelem Tendr. Důvod: Přidáno foto z vyjíždky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 10 měsíců zpět #19876 od pigi
Odpověděl pigi pro téma Otevření motoru DR 650 RU
Obě svíčky určitě vyměň, když nevíš jak jsou starý. Volnoběh mám necelý 2000, je to sice dost ale na ten se nejezdí.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #19963 od Tendr
Odpověděl Tendr pro téma Otevření motoru DR 650 RU
Tak jsem dal iridiový svíce a na volnoběh to kucká pořád. Někdy se stane, že to nedělá, ale nepodařilo se mi vypozorovat kdy... At je to zahřátý jízdou či studený, čas od času to "vynechá" jak kdyby to nehodilo jiskru a motka chcípne. To je dost blbý třeba na světlech. Čeho jsem si všimnul, vždy když to takhle vynechá tak někde slabě cvakne, co to může být? Jinak studený starty se s iridiem taky nezlepšily, pokaždý 5-10 minutový martyrium startování studenýho motoru :/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #19964 od Dušan
Odpověděl Dušan pro téma Otevření motoru DR 650 RU
Mě to taky jednu chvili chcípalo a to sem veděl že mám karbec seřízenej dobře a svíčky byly nový.. už sem si googlil kolik stoji nová civka a kabely a pak mě osvítil nápad zkontrolovat sítko v nádrži, jestli mi jde dost benzínu.... No a taky že to bylo zadělaný bordelem... vyčistil sem to a na volnoběh parádička.
Tím neříkam že to je řešení tvýho problému, jen nápad že to nemusí bejt elektroproblém. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 8 měsíců zpět #19966 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Otevření motoru DR 650 RU
Taky jsem zkoušel iridiové svíčky,ale neviděl jsem nějaký zásadní rozdíl oproti obyč.-akorát,že jsou dražší. :(
Nemá někde sání netěsnost?
Já mám SE a v gumovém sání mám strčené sítko-vypadlo mně a motor šel nahouby-zasunul jsem ho zpátky a OK.
Nezkoušel jsem laborovat s tryskama ani jinak.
Zkusil jsi jet nebo když to začne vynechávat na sytič? Samo,že na sytič nemůžeš jet 50 km,ale pouze to oprubnout? B)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 7 měsíců zpět - 9 roků 7 měsíců zpět #20026 od Tendr
Odpověděl Tendr pro téma Otevření motoru DR 650 RU
No hoši je to hrůza a děs... Délka startování je přímo úměrná tomu jak dlouho stojí.. Po dvou dnech stání už je to na 10 minutový kopání :/ Když jsem startoval třeba po 5 hodinách, chytla asi na 10 šlápnutí. Po dnu stání jwe to na 5 minut. Benzín smrdí a na sytič kope zpátky, startovat musim bez sytiče, což po pěti minutách většinou chytne a hned chcípne... Opravdu nějakých 30-40 kopů než jí probudim k činnosti, děs. Když je teplá, tak chytne na první, na druhej kop.
Dál co jsem vypozoroval je, že když pustim plyn se zařazenou rychlostí, aby motor brzdil a znovu přidám, tak místo aby vyrazila tak se přidusí a pak teprve vyrazí, jako díra v plynu... Něco je tam hodně špatně a začíná mě to trápit. K tomu to zatracený chcípání, nastavil jsem šroub bohatosti směsi na 1.75 otáček (byl na 2.25) a žádnou změnu jsem nezpozoroval, chová se to furt stejně... Někdy běží uplně krásně 1800ot a nechcípne ani za 5 minut a někdy se stane, že po 10 vteřinách jakoby "zapomene" hodit jiskru a suverénně zdechne.
Snad jediný kdy nezlobí je když jí vezmu pod krkem a peru jí raz, dva, tři, čtyři k červenýmu, to jede jak šlak :D
Na sytič jsem jet nezkoušel, točí pak 2500ot., to by mi furt táhla někam. Jo a když zkusim zvýšit točky šroubem na volnoběh tak jak se dostanu přes 1800ot tak zas když vezmu za plyn tak nechtěj padat otáčky dolu. Taky s tim šroubem musim neustále laborovat, neb se ten motor chová jinak teplej a jinak studenej... No je to věc, napadl mě ten Dynojet Kit, ale aby to nebylo z bláta do louže...
Jinak na netěsnosti u příruby a kolem sání jsem několikrát koukal a zdá se to být ok, ještě bych mohl zkusit rozprašovačem.
Poslední změna: 9 roků 7 měsíců zpět uživatelem Tendr.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 7 měsíců zpět #20028 od Tendr
Odpověděl Tendr pro téma Otevření motoru DR 650 RU
Holt bude muset jít karboš ven a podívám se mu na zoubek, na plováky a vyčistit.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 7 měsíců zpět #20032 od Cuky01
Odpověděl Cuky01 pro téma Otevření motoru DR 650 RU
Já u svého drka vypozoroval to že když mám moc vytočený šroub na volnoběh(vysoký volnoběh) tak mi sice zavrčí ale hned chcípne a to trvá někdy dost dlouho než studené běží. Jinak startuje na několik šlápnutí. Ale to nebude asi tvůj případ

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 7 měsíců zpět #20033 od pazhaut
Odpověděl pazhaut pro téma Otevření motoru DR 650 RU
tendr: tak jak to popisuješ .byť jsi vše zkontoroloval , tak mi to furt vychazí na netěsnost, kukni na ovladání kohoutu paliva, myslím že je ovladaný podtlakem,jestli není někde problém třeba tam .
jinak studeny start ve studenem prostředí po delší době,
nahřeji motor horkovzduškou (myslím tím válec+karbec), a pak DRáček chytá bez problému

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 7 měsíců zpět #20034 od Tendr
Odpověděl Tendr pro téma Otevření motoru DR 650 RU
pazhaut: Když jsem o tom mluvil s tátou tak říkal, že by mohl padat benzín... Má tam kde(kam) padat benzín?
Kohout je ovládaný podtlakem? Já měl za to, že je to jen otevřeno/zavřeno a pak samospád? Kohouty u nádrže jsem oba dotahoval, i ten té kus co je u karburátoru i hadičku přímo o karboše. Nikde nic neteče ani nerosí, tak právě netušim kam by se měl benzín ztrácet (padat). Ale ty příznaky (ne)startování tomu celkem odpovídej.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 7 měsíců zpět - 9 roků 7 měsíců zpět #20035 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Otevření motoru DR 650 RU
Jestli máš z kabce vyvedenej podtlak na otvírání benz. kohoutu a máš Acerbis bandu s normálníma kohoutama, tak ten podtlak bys měl asi zaslepit.

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Poslední změna: 9 roků 7 měsíců zpět uživatelem Piwča.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 7 měsíců zpět #20038 od Tendr
Odpověděl Tendr pro téma Otevření motoru DR 650 RU
Piwča: Je to tahle ďurka prosím tě? Vede z toho hadička jen tak halabala pod rám a je podobná palivový. (v rudym kroužku)
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 7 měsíců zpět #20039 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Otevření motoru DR 650 RU
To si teď nevybavym přesně, ale když jí budeš prstem ucpávat, ucejtíš že saje. Vona totiž vede halabala ven ještě jedna, ale ta má na konci filtřík, teda apoň u SE

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 7 měsíců zpět #20040 od Tendr
Odpověděl Tendr pro téma Otevření motoru DR 650 RU
Je tam ještě jedna, ale uzounká, vede ze spodu plovákový komory. Vyzkouším jak říkáš.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 7 měsíců zpět #20041 od lukaj
Odpověděl lukaj pro téma Otevření motoru DR 650 RU
Ahoj,
mám model RSEU v TP má 25 kW... ale předchozí majitel tvrdil, že je otevněná na plnej výkon. Je nějakej způsob jak se to dá poznat? Na jinym DRku sem nikdy nejel, takže pocitově srovnat nemůžu..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 7 měsíců zpět #20042 od Tendr
Odpověděl Tendr pro téma Otevření motoru DR 650 RU
Nevím jak to poznat. Když jsem zkoušel kolik dá tak jede 150 tachometrových, takže zhruba maximálkou udávanou u neškrcený verze.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 7 měsíců zpět - 9 roků 7 měsíců zpět #20044 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Otevření motoru DR 650 RU

Tendr napsal: Je tam ještě jedna, ale uzounká, vede ze spodu plovákový komory. Vyzkouším jak říkáš.


To je přepad na benzin, to tam nech, jak to je, ale můžeš mrknout, jestli to není ucpaný.

Ten podtlak pro otevření kohoutu vychází z toho horního černého víčka nad membránou, na tom obrázku je vidět ten náustek na připojení hadičky napravo nahoře. Pokud to na karbecu nemáš, tak to dál neřeš, páč moje úvaha je mylná. Já ty starší moc neznám, i na setkáních majitelé koukaj, že má každej něco jinak :-D

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Poslední změna: 9 roků 7 měsíců zpět uživatelem Piwča.
Poděkovali: Tendr

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 7 měsíců zpět - 9 roků 7 měsíců zpět #20045 od pazhaut
Odpověděl pazhaut pro téma Otevření motoru DR 650 RU
tendr:
zitra kuknu na svoji DRahou a příp. nafotím kdemá ten podtlak napojeny
Poslední změna: 9 roků 7 měsíců zpět uživatelem pazhaut.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.606 sekund
Powered by Kunena fórum