Download menu

R Dakar podtlak. karbec

Více
10 roků 1 měsíc zpět - 10 roků 1 měsíc zpět #19716 od ujot
R Dakar podtlak. karbec vytvořil uživatel ujot
Zdravím, přivezl jsem domu DRko, za slušný peníze a s papírama. Teď ale problém, už po cestě do teď zlobí karburátor "na volnoběhu". Když jedu, tak paráda, jede jak ďas a bez nějakejch škubání a podobně. Ale - za prvé problémy se startem, asi to s tím má co dělat. Za druhé se nechce vracet zpátky na volnoběžné otáčky, prostě jako kdybych ze čtvrtiny držel plyn. na 3-4 tis. otáčkách zůstane a nechce jít dolu. Jedině když kopnu jedničku a zbrzdim motor spojkou. to samé při jízdě, mnebrzdí motorem, ale jakmile nechám kvalt a přibrzdim jí tak, aby motor klesl pod 3-4tis., tak teprv klesnou otáčky a začne motorem brzdit. Na volnoběhu střílí když přidám. Otáčky když už spadnou zpět kam mají, tak pomalu. Sytič nesytič. Směs nesměs, všechno jsem co zkoušel, i hladinu dát na těch 14,7mm. Co s tím? Budu vděčnej za každou radu.
Poslední změna: 10 roků 1 měsíc zpět uživatelem ujot.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 1 měsíc zpět - 10 roků 1 měsíc zpět #19717 od Martin
Odpověděl Martin pro téma R Dakar podtlak. karbec
Vrací se lanko,tak jak má? Nedrhne pákování(šoupátko) v karburátoru? Nedrhne rukojeť plynu na řídítku?
Začni od shora a pokračuj až do karbecu.
Rozebrat,vyčistit,nastavit hladinu,mrknout na velikosti trysek.... ;)
Ještě jsem zapomněl-pročíst stránky-určo tady najdeš dost info,které využiješ. :)
Poslední změna: 10 roků 1 měsíc zpět uživatelem Martin.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 1 měsíc zpět #19719 od ujot
Odpověděl ujot pro téma R Dakar podtlak. karbec
všechno funkční, nechce to jít dolu ani když vezmu přímo za klapku (jak končí dvě lanka) a ručně jí jak otevřu, tak zavřu. šoupě nedrhne vůbec. na stránkách jsem odpovědi nenašel, jinak bych to nepsal :) :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 1 měsíc zpět #19724 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma R Dakar podtlak. karbec
Hele ujot, když zavřeš i ručně klapku, tak si to asi přisává někde vzduch mezi karbecem a hlavou, v tom gumovým spojení, resp. napojení. A votravuje mi tady moucha a fakt mě už sere, tak možná pozdějc poradím zas :-D

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 1 měsíc zpět #19727 od ujot
Odpověděl ujot pro téma R Dakar podtlak. karbec
ja tu gumu mel dole, to jsem prave myslel ze to bude tim, ale je dobra, nikde praskla, vsude je to dotazeny na krev, tak ja uz jsem z toho blbej. Zjistena povolena 1 svicka od predchoziho majitele. Dotahl jsem ji a stejne to zlobi. Uz ne ale na volnobehu, to uz jen chcipa :D Pri jizde jsou otacky furt vysoko, dokud to nezbrzdim sam, pak uz nevylitnou. Je na ni Sebring ladak a kdyz uz ty otacky spadnou, tak to strili. Diky za rady kazdopadne :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 1 měsíc zpět #19737 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma R Dakar podtlak. karbec
Zkus se zeptat předchozího majitele, co s tím všechno dělal oproti originálnímu stavu. Takle je to už, co jsi to koupil za slušný peníze ne. Podle mě, tam dal ten laďák, s kterym to prostě nefungovalo, a začal se rejpat v karbci a sání. A pak to radši prodal. Porovnej trysky s manuálem, taky máš možná navrtaný nějaký díry v airboxu atp. Český kutil je někdy opravdu hodně vynalézavý :evil:

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 1 měsíc zpět - 10 roků 1 měsíc zpět #19744 od ujot
Odpověděl ujot pro téma R Dakar podtlak. karbec
Dík Piwčo a spol, dneska už jsem na to neměl čas ani koule, tak na to mrknu příště, až budu mít možnost. :whistle: :side:

EDIT: Je pravda, že k tomu airbox mám "nějakej" náhradní už od koupě, ale že by v nich byl rozdíl po prozkoumání neni vidět? :huh:

Jinak:
Přílohy:
Poslední změna: 10 roků 1 měsíc zpět uživatelem ujot.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 1 měsíc zpět - 10 roků 1 měsíc zpět #19757 od ujot
Odpověděl ujot pro téma R Dakar podtlak. karbec
Taakze mensi srhnuti: Mrknul jsem na ventily a nastavil 10kove a 20kove vule, koupil pod prirubu karburatoru asi o 1mm tlustsi okrouzek, nastavil plynovy lanka tak, aby se i pri uplne vysroubovanym volnobeznym sroubku zavirala klapka. Vytahl jsem motorku z garaze a +- 20 minut na ni skakal, nez aspon na poprvy chytla a hned zdechla. Kdyz se mi po dalsich 10ti minutach povedlo ji natocit znovu, tak uz se nejakym zpusobem udrzela a nechcypla. Minutku jsem ji nechal bezet a vzal za plyn - otacky zas do 4tis a nechtely dolu, fajn! Kdyz spadly na volnobeh, vypl jsem sytic a zustaly na asi 1700/min. Hral jsem si teda s volnobeznou smesi a volnobeznym sroubkem s pruzinou, co drzi pootevrenou klapku. Ted zaver!: sroub bohatosti vysroubovanej cca na 4,5-5 otacek a konecne to jde (moc velka tryska volnobehu? ). Otacky za tepla na volnobehu jsou kolem 1400-1500 a lehounce kolisaji (+- 50-100 otacek/min), ALE! Konecne se po pridani plynu vrati na tu samou hodnotu a muzu brzdit i motorem. Ted uz jen doladit desetinky otacek bohatosti, vymenit vyvazovaci retizek, koupit retezovku, dodelat rozsireni papiru a bude to supr.

Ted uz jen dotaz - magneto nemam za co chytit, krome zavitu pro stahovak, jak teda povolit matku a jestli je nebo neni na ni opacny zavit?
Poslední změna: 10 roků 1 měsíc zpět uživatelem ujot.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
9 roků 10 měsíců zpět #19859 od Vincenzo
Odpověděl Vincenzo pro téma R Dakar podtlak. karbec
K těm startům... mě takhle blblo Rko když jsem si ho přivezl. Jelikož tam měl předchozí majitel laďák tak dal i větší volnobeznou trysku (tuším 47.5) a má být originál 45ka. No a já ji koupil se sériovým vyfukem. Takže se to hádalo. Jen jestli to i u tebe nemá vliv na ty otáčky. I kdyz je to zase jen volnoběžná tryska... ta by přeci nezvedala otáčky i během jízdy. Ale za sebe doporučuji to raději zkontrolovat. Startování je od té doby pohoda :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.330 sekund
Powered by Kunena fórum