Download menu
Záhadné zařízení na karburátoru
- swidla92
- Autor tématu
- Offline
- Uživatel
Méně
Více
- Příspěvky: 1
- Obdržená poděkování 0
10 roků 2 měsíců zpět #19644
od swidla92
Záhadné zařízení na karburátoru vytvořil uživatel swidla92
Ahoj,
nedávno jsem se stal čerstvým majitelem DR 650 RSE a měl bych menší dotaz. Hledal sem už zde na fóru informace o podivné jednotce(čidlu) či co to je na karburátoru.
Pokud je tato jednotka zapojena - jedu např. na 2 rychlostní stupeň cca 3000otáček a dám plnej plyn, motorka se jakoby dusí, akcelerace nastupuje pomaleji a po ubrání plynu střílí do výfuku.
Pokud toto zařízení odpojím - motorka jde velice dobře za plynem, po ubrání nestřílí - prostě to jede líp.
Někde jsem se dočetl, že toto zařízení upravuje předstih. Drží to na dvou šroubech, vypadá to, že se to dá i nějak nastavovat.
Na motosrazu jsem viděl i Drka, co tam to zařízení měli ale neměli k tomu navedený kabely a nikdo mě nedokázal říct, k čemu to slouží.
A můj dotaz zní, stane se něco, když budu jezdit s tím odpojeným nesmyslem, nebo to má nějakou důležitou funkci a je potřeba to seřídit tak, aby to nestřílelo za jízdy a šlo to pěkně za plynem??
Předem děkuji všem za odpovědi
nedávno jsem se stal čerstvým majitelem DR 650 RSE a měl bych menší dotaz. Hledal sem už zde na fóru informace o podivné jednotce(čidlu) či co to je na karburátoru.
Příloha IMG_20140907_192544.jpg nebyla nalezena.
Pokud je tato jednotka zapojena - jedu např. na 2 rychlostní stupeň cca 3000otáček a dám plnej plyn, motorka se jakoby dusí, akcelerace nastupuje pomaleji a po ubrání plynu střílí do výfuku.
Pokud toto zařízení odpojím - motorka jde velice dobře za plynem, po ubrání nestřílí - prostě to jede líp.
Někde jsem se dočetl, že toto zařízení upravuje předstih. Drží to na dvou šroubech, vypadá to, že se to dá i nějak nastavovat.
Na motosrazu jsem viděl i Drka, co tam to zařízení měli ale neměli k tomu navedený kabely a nikdo mě nedokázal říct, k čemu to slouží.
A můj dotaz zní, stane se něco, když budu jezdit s tím odpojeným nesmyslem, nebo to má nějakou důležitou funkci a je potřeba to seřídit tak, aby to nestřílelo za jízdy a šlo to pěkně za plynem??
Předem děkuji všem za odpovědi
Přílohy:
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Dušan
- Offline
- Diskutér
Méně
Více
- Příspěvky: 99
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 7
10 roků 2 měsíců zpět #19645
od Dušan
Odpověděl Dušan pro téma Záhadné zařízení na karburátoru
je to senzor polohy otevrení plynu (klapky nebo tak neco) (Throttle position sensor) jako u auta to sníma polohu plynu a dava to info řídící jednotce a jak rikas muze to ovlivnovat zapalovani (asi i dalsi veci ale co sem se docet v anglictine tak se resej hlavne motory se vstrikovanim, kde to ovlivnuje i míchani smesy..) ty příznaky co popisujes nasvedcuji tomu, ze to máš nemocny. myslim ze kdyz to odpojis a mas dobre serizenej karbec, ze se nic nestane.. co na to ostatní?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Paja
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
Méně
Více
- Příspěvky: 358
- Karma: 9
- Obdržená poděkování 5
10 roků 2 měsíců zpět #19647
od Paja
Odpověděl Paja pro téma Záhadné zařízení na karburátoru
Je to Kurvitko a myslím, že je to tam kvůli ekologii nebo co.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Drack
- Offline
- Dobrý diskutér
Méně
Více
- Příspěvky: 206
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 7
10 roků 2 měsíců zpět #19656
od Drack
Odpověděl Drack pro téma Záhadné zařízení na karburátoru
Dost možná, že to prověřuje, zda jezdíš na tzv. Babišovy sračky alias biosložky, co lepí karbce a žerou daně neb je to něco jako lambda sonda?!? Ta je ale ve vejfuku, ne? Teoreticky by to ovlivnilo toliko předstih, ne směs...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Dušan
- Offline
- Diskutér
Méně
Více
- Příspěvky: 99
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 7
10 roků 2 měsíců zpět #19661
od Dušan
Odpověděl Dušan pro téma Záhadné zařízení na karburátoru
Je to to TPS jak jsem psal, ale zatim se mi nikde nepodarilo dohledat jeho vyznam na karburatoru.... vsude se mluvi o tom, jak info o míře otevření plynu jde z TPS zpět do řidící jednotky a podle toho se upravuje směs,coz se týká vsřiků, ale u karbce fakt nevim... mělo by to bejt na stejnym principu, ale netusim s čím to muze hejbat aby se upravila smes... jinak vetsinou kdyz pisou o preblemech jako je duseni, nebo strileni z vyfuku, tak po odpojeni je klid. ale zas, kdyz je diskuze o vstricich, tak se pise, ze ridici jednotka to bere jako naplno otevreny a jede se na chudou/bohatou (ted nevim) smes..... je tam uvnitr toho TPS potenciometr, tak to zkus vzit k nakymu elektrotechnikoj a on ti to urco osefuje... (treba bude stacit vycistit, nebo nanyst novou vrstvicku na plochu styku)...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
- Offline
- Diskutér spamista :-)
Méně
Více
- Příspěvky: 2487
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
10 roků 2 měsíců zpět #19668
od Piwča
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Odpověděl Piwča pro téma Záhadné zařízení na karburátoru
Jasný kurvítko, viz. Pája, vymontovat a hodit do rybníka.
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.259 sekund