Download menu
Rány z motoru -> Zdenyho prokleté DR
- Dušan
- Offline
- Diskutér
- Příspěvky: 99
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 7
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
- Offline
- Diskutér spamista :-)
- Příspěvky: 2487
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
Martin napsal: Tak jak to tady čtu,tak je mi mdlo.
Teď jsem zahlédl nabídku na-repasované vačky. Nic o tom nevím,nedělám reklamu. Jen kopíruji.
www.offmoto.com/viewtopic.php?id=9546
Ahoj dědo, hele moc nekecej, určitě máš těch vaček doma plnej kýbl, né-li dva, když sis kvůli tomu koupil chrom ve spreji,novou simkartu a odstěhoval se do český skalice
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin
- Offline
- Diskutér spamista :-)
- Příspěvky: 2196
- Karma: 19
- Obdržená poděkování 92
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zdeněk Šnajdr
- Autor tématu
- Offline
- Dobrý diskutér
- Příspěvky: 160
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 5
Ve zkratce.
Všechno začalo nejspíš tím, že se zapekl první pístní kroužek, kolem kterého začal prolínat olej. Olej se začal usazovat na dně pístu a na boku mezi vložkou a pístem, nad místem, kde olej prolínal. Díky tomu začal mít méně prostoru na jedné straně a začal se víc tlačit na stěnu vložky.
Dále se přidřel pístní čep v pístu. Sice jen malinko, ale to nejspíš dělalo onen zvuk. Píst se v horní a dolní úvrati špatně naklápěl, protože měl odpor a stěny pístu bouchaly o vložku.
Po srovnání naměřených rozměrů s manuále, jsem stejně dospěl k tomu, že motor je na vyběhaný.
Vložka má výběh 0,06mm, service limit je 0,05.
Píst má to nejlepší také za sebou 94,980 mm, service limit je 94,880 mm.
Letos už to nejspíš kašlu, ale na jaro čeká motor asi to nejlepší co mohl.
Dostane
Fungl novou vačku
Vyhonovaný válec
Vysokokompresní píst WISECO
a hlavně olej od jiného výrobce
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zdeněk Šnajdr
- Autor tématu
- Offline
- Dobrý diskutér
- Příspěvky: 160
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 5
Dnes jsem s kolegou skládal motor. Použil jsem jinou, krásnou hlavu i s vačkou. Všechno šlo složit dobře, píst sednul, hlava taky....
Na první problém jsme narazili, když jsme položili válec a chtěli dávat hlavu. Kolega si všiml, že tryska, co zespoda stříká na píst olej a je provlečená mezi rozvoďákem, je do půlky obroušená. To mě poprvé napadlo, proč se ten motor tak rychle vyběhal. Skočil jsem do sklepa a trysku jsme vyměnili. Skládali jsme motor dále. Motor jsme komplet složili, naposledy jsem dával napínak rozvoďáku. A tam jsem narazil. Byl na nejzazší poloze...Rozvoďák v hajzlu. Mělo mě to napadnout už když jsem viděl tu trysku. Záhada je v tom, že když jsme minulé jaro bral motor z opravy od Pana Skuliny, říkal že rozvoďák je ok. Takže buď kecal, nebo se tak rychle vytahal....a nyní!!
1. Kde koupit rozvoďák a jaký, máte zkušenosti?
2. Jak ho měnit, musím ho rozbrušovat, nebo jde vyměnit přes spodní víko?
Děkuju každému, kdo mě rychle odpoví, už je venku pěkně a mě to láká jezdit
Zdenda
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
- Offline
- Výborný diskutér
Jinak já kupoval řetěz Morse (dodává ho Elit, kde má známý slevu 35%, takže řětízek mě vyšel na cca osm stovek). S řětězem tédle značky mám dobré zkušenosti. Měnil jsem ho v 35 000 km a byl tak v půlce toho napínáku, tak si myslím, že by ještě delší dobu běhal.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zdeněk Šnajdr
- Autor tématu
- Offline
- Dobrý diskutér
- Příspěvky: 160
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 5
Heki napsal: Starý klidně rozbrus. Nový jsem kupoval nekonečný vcelku a dával jsem ho taky jak jsem skládal motor. Mělo by to jít přes spodní víko, ale už si to nepamatuju. Každopádně to půjde buď spodem nebo horem.
Jinak já kupoval řetěz Morse (dodává ho Elit, kde má známý slevu 35%, takže řětízek mě vyšel na cca osm stovek). S řětězem tédle značky mám dobré zkušenosti. Měnil jsem ho v 35 000 km a byl tak v půlce toho napínáku, tak si myslím, že by ještě delší dobu běhal.
Takže když koupím vcelku řetěz, půjde to navléct spodem, když oddělám pravé víko? Mě se to nýtovat fakt nechce....
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
- Offline
- Výborný diskutér
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zdeněk Šnajdr
- Autor tématu
- Offline
- Dobrý diskutér
- Příspěvky: 160
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 5
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.