Download menu
Startování Kick startem...
- Zdeněk Šnajdr
- Autor tématu
- Offline
- Dobrý diskutér
- Příspěvky: 160
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 5
Zatím to dělám následovně-> Zapnu klíček, pákou si najdu pozici kdy už nejde dál, zmáčknu dekompres, o malý kousíček o zoubek tu pozici přejedu, pustím dekompres a skočím. Teplé to chytne na první šup. Studené ani hovno. První to nedělá nic, pak si to kuckne a to je vše, po asi 15 minutách skákání to chytne, dvě vteřiny běží a zdechne, když to stihnu chytit na plyn, tak to při životě udržím a pak už to jde.....
Tipuju že při studeném startu mám něco špatně, protože pochybuju že páni Japonci takhle chtěli týrat řidiče...
Ještě otázka k tomu dekompresoru.....
Bylo mi řečeno že 600stovky mají jakýsik poloautomat, tedy kdy se páčka zmáčkne, drží a pak sama odskočí....
A u 650 je prý manuální kdy člověk musí ten dekompres vypnout sám....ale spíš začínám mít pocit že to tak být nemá....
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
- Offline
- Výborný diskutér
Já mám na DR 600 Dekompresory dva - automatický a ruční. Startuju to následujícím způsobem:
1.) Ruční dekompresor: Zapnu benzín, zapnu sytič, zapnu zapalování. Najdu horní úvrať (místo s největší kompresí). Zmáčknu páčku ručního dekompresoru a pustím ji (zůstane ve zmáčknuté pozici). Pomalu šlapu na páku až páčka dekompresoru zaskočí zpět. Poté vrátím startpáku nahoru a mocně šlápnu a motorka chytne (ne až zas tak mocně - jde to i rukou). Toto se děje samozřejmě bez plynu (při plném plynu a podobných pokusech se může stát, že motorka kopne přes páku zpátky a umí to i zlomit kotník). Teplé se to startuje stejně, akorát bez sytiče. Chce to mít na to grif a správně nastavený karbec a volnoběh.
2.) Automatický dekompresor: Postup je v podstatě stejný, akorát se přes HÚ dostaneš takhle: Šlapeš tak dlouho až najdeš HÚ, vrátíš páku nahoru a pomalu šlapeš až automatický dekompresor cvakne, pak vrátíš opět páku nahoru a šlápneš a stroj chytne.
Když fungují oba je to ideál, když jeden ne (třeba prasklé lanko) máš ještě ten druhý, takže to jde dycky nějak nakonpout. Trénuj
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- drtomi
- Offline
- Diskutér
- Příspěvky: 76
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 4
Nech sa vyjadria ini.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- drtomi
- Offline
- Diskutér
- Příspěvky: 76
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 4
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
- Offline
- Výborný diskutér
Vesměs jsou tři druhy dekompresorů:
1.) Ruční - tažený lankem na páčku
2.) Automatický - tažený lankem k mechanismu u startpáky
3.) Automatický umístěný v hlavě, který funguje úplně jinak než předchozí dva (mám pocit, že na principu odstředivé síly, ale zatím jsem neměl rozebraný motor, který by tímto disponoval). Myslím, že tendle princip používá SEčko a třeba Honda Dominator.
Jinak já mám DR 600 a tam OPRAVDU jsou z výroby dva - ruční a automatický. Pokud nevěříš, tak se přijeď podívat.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- drtomi
- Offline
- Diskutér
- Příspěvky: 76
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 4
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
- Offline
- Výborný diskutér
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zdeněk Šnajdr
- Autor tématu
- Offline
- Dobrý diskutér
- Příspěvky: 160
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 5
Na první kop ze sytičem to chytlo, chcíplo a pak už ani popel ani ze sytičem, ani bez, ani s volnoběhem. Ani to nedrclo. Až jsem zavolal kámoše co má přece jen v noze větší sílu a po snaze to roztlačit to nakopnul....
Ze startování se mě stává noční můra
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- drtomi
- Offline
- Diskutér
- Příspěvky: 76
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 4
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Zdeněk Šnajdr
- Autor tématu
- Offline
- Dobrý diskutér
- Příspěvky: 160
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 5
Ještě jeden problém, ale nevím jestli se týká motoru, napadlo mě že to může být nějáký ten řetízek co je v motoru....kolem 4000 ot, když jedu na půl plynu mi vpředu něco chrastí. Může to být ale taky jen od vibrací, nedokážu to pořádně lokalizovat, ale když plyn uberu, nebo přidám, zvuk přestane.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- A.Jah
- Offline
- Diskutér
- Příspěvky: 84
- Karma: 3
- Obdržená poděkování 0
a hned jak blafne, dat na plnej sytic.Takhle to funguje u ty mi trtky.
a taky vim ze kdybych startoval hned s plnym syticem tak se ukopu,nez by se to rozebehlo.
Zkus,uvidis
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- peshata
- Offline
- Uživatel
- Příspěvky: 10
- Obdržená poděkování 1
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.