Download menu
GO
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
Tu směs zatím neřeš - uvidíš jaké to bude po záběhu, ale jestli je spotřeba v normě, chytá to dobře a jde slušně za plynem bez propadů, tak bych to neřešil. Taky mám svíčky bělejší než by asi měly být, ale vzhledem k tomu, že to chytá slušně, jede jak z praku a spotřeba se drží na 4,5 litrech tak to asi nechám tak. Kdybych to obohatil (kvůli laďáku) mohlo by to začít žrát.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Andrej
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Když nejde o život, tak jde o hovno!!
- Příspěvky: 169
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- dr650 Feri
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 124
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 0

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- vluky
-
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 28
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- vluky
-
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 28
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Stoupa
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 116
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 0
Deci na 300 km je dost dobrý, to neřeš. Jestli jezdíš svižně, tak vůbec. To syčení při pomalém otáčení motorem je ůnik komprese, což je naprosto normální. Černý svíce a olej ve filtru poukazují právě na ten filtr. Musí bejt zasranej. Jestli to normálně jede, určitě to není na GONazdar, kdy je vlastně správný čas na výbrus? Jaké jsou příznaky? Moje moto(RSE) má podle tacháče 49tkm. Olej to žere tak deci na 300km. Svíčky jsou černé, do vzduchového filtru se mi dostává olej. Starty nic moc(3x 4x jak kdy). A když jsem sundal výko a otáčím magnetem, a to se mi zdá dost snadne bez zapnutí dehompresoru, slyším z motoru syšení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- vluky
-
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 28
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
Moje DR má necelých 34 000 po generálce a bere už skoro 0,5 litru oleje na tisíc. Sice chytá napoprvé, kompresi má pořád dobrou a jede jak střela, ale řešit to hodlám. Sám jsem zvědav co najdu až to začnu rozebírat.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- vluky
-
- Offline
- Novota
-
- Příspěvky: 28
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Stoupa
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 116
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 0
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Kubrt11
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 126
- Karma: 6
- Obdržená poděkování 0

Čiao.K.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Stoupa
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 116
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 0
Tak to Ti vydrží do důchodu. A to půjdeme v 97No,mě teda nežere od výměny do výměny skoro nic,a to už mám najeto skoro 15.tis.,je pravda,že většinou jezdim 3 965 ot/min.tok to bude vono!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
Já jezdím tak z 90% silnici ale o otáčkách pod 4000 si motor může nechat zdát.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Andrej
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Když nejde o život, tak jde o hovno!!
- Příspěvky: 169
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Kubrt11
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 126
- Karma: 6
- Obdržená poděkování 0
...no to doufám,páč víc se stejně nedožiju!?!Kubrt11 napsal:
Tak to Ti vydrží do důchodu. A to půjdeme v 97No,mě teda nežere od výměny do výměny skoro nic,a to už mám najeto skoro 15.tis.,je pravda,že většinou jezdim 3 965 ot/min.tok to bude vono!!!

Čiao.K.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Kubrt11
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 126
- Karma: 6
- Obdržená poděkování 0
...no,tento typ motoru nemá,samozřejně,o nic větší vůle než jiné,má jen lepší povrchovou úpravu vložek válců,a tvrdší pístíky i kroužky,čímž se jasně značně eliminuje větší opotřebení,při vyšších provozních teplotách motoru,najmě při vyšším zatížení,což bývá u enďur běžná prax!Co se týká horší kvality používaného maziva,tak to nemá na tvrdnutí pryže,(na rozdíl od mazacích schopností), použité v guferech stírátek ventilů,moc velký vlif,na rozdíl od kvality pryže na totok použité,jejíž tepelná odolnost bývá u neznačkových výrobků značně nestála,a velmi diskutabilní!Šetřit se má pouze,a jen na správném místě!!!Hodně velký problém - jak už se tu psalo - je vysoká provozní teplota jednoválcového čtyřtaktu - kor ještě vzducháče. Musí to mít logicky větší vůle abys nezadřel, ale z praxe vím, že když je ten motor v kondici, tak by neměl brát skoro nic. Kámošův dominator i když má už dost za sebou nepotřebuje za interval (má to sice jen 3000 km) dolívat. Chtěl jsem se ale dostat ke guferům na ventily - taky se tu o tom psalo. Jen dodávám, že když tam dáte levné náhrady místo originál gufer, vyšší teplotou, na kterou nemají materiál, ztvrdnou a pak ten olej mizí tudy. U mého motoru mám podezřění právě na ty gufera, páč byly v sadě těsnění, která stála za hovno- gumičky pod ventildekla ztvrdly jako kámen (při poslední kontrole ventilů se mi už rozpadly v ruce). Jestli jsou gufera ze stejné sady podobně kvalitní, tak potěš koště... Z tohoto důvodu tady na foru (a všude jinde) tvrdě brojím proti neoriginálním dílům do motoru. Prostě nejsem tak bohatý, abych si mohl kupovat levné věci. Už jsem zkusil a podruhé nechci
na to tvrdnutí gufer má udajně vliv i použití nekvalitních minerálních olejů - ale to nevím co je na tom pravdy.

Čiao.K.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- pazhaut
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- Příspěvky: 976
- Karma: 20
- Obdržená poděkování 43

moc do toho nevidím ,ale spíš se přikláním k Hekimu
KROM té spotřeby oleje , když dostane záhul tak si určitě chlamstne více
a to platí nejen u motky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.