Download menu
Ladaky na DR-650
- Sniper
- Autor tématu
- Offline
- Moderator
Méně
Více
- Příspěvky: 1781
- Karma: 12
- Obdržená poděkování 16
12 roků 10 měsíců zpět #16665
od Sniper
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Odpověděl Sniper pro téma Ladaky na DR-650
Muzu se ti zeptat kamarada ten Ladaky delal me a par dalsim lidem.
ale vykradli mu dilnu tak nevim jestli ma jeste moznost svaret nerez
cenu si z hlavy nevybavuju ale myslim ze to bylo nejak do 4kkc.
kdyz budes chtit dej vedet at se neptam zbytecne
ale vykradli mu dilnu tak nevim jestli ma jeste moznost svaret nerez
cenu si z hlavy nevybavuju ale myslim ze to bylo nejak do 4kkc.
kdyz budes chtit dej vedet at se neptam zbytecne
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- fourt
- Offline
- Uživatel
Méně
Více
- Příspěvky: 6
- Obdržená poděkování 0
12 roků 10 měsíců zpět #16667
od fourt
Odpověděl fourt pro téma Ladaky na DR-650
V sobotu se jedu na jeden podívat,tak uvidím jak dopadnu,když to neklapne,tak bych dal vedět,a nechal bych si ho udělat,po sobotě dám vedět.Zatím díkes....
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- fourt
- Offline
- Uživatel
Méně
Více
- Příspěvky: 6
- Obdržená poděkování 0
12 roků 10 měsíců zpět - 12 roků 10 měsíců zpět #16675
od fourt
Odpověděl fourt pro téma Ladaky na DR-650
Tak včera jsem nakonec ladak pořídil,a za cenu myslim přijatelnou,musím ho malinko upravit,je z jineho mota,stál mě necelých 1500kč,a je skoro nový,má najeto 2000km.
Poslední změna: 12 roků 10 měsíců zpět uživatelem fourt.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Andrej
- Offline
- Dobrý diskutér
- Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Méně
Více
- Příspěvky: 169
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
12 roků 10 měsíců zpět #16676
od Andrej
Odpověděl Andrej pro téma Ladaky na DR-650
Z jakého stroje to máš??
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- A.Jah
- Offline
- Diskutér
Méně
Více
- Příspěvky: 84
- Karma: 3
- Obdržená poděkování 0
12 roků 10 měsíců zpět #16682
od A.Jah
Odpověděl A.Jah pro téma Ladaky na DR-650
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- sam
- Offline
- Dobrý diskutér
Méně
Více
- Příspěvky: 110
- Karma: 5
- Obdržená poděkování 32
12 roků 10 měsíců zpět #16683
od sam
Odpověděl sam pro téma Ladaky na DR-650
Zdarec, pokud levnou ale kvalitní koncovku, tak můžu doporučit CREPTUS.Vata vydrží cca 20 000km, podle stylu jízdy.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- fourt
- Offline
- Uživatel
Méně
Více
- Příspěvky: 6
- Obdržená poděkování 0
12 roků 10 měsíců zpět #16692
od fourt
Odpověděl fourt pro téma Ladaky na DR-650
Ladak jsem koupil od maníka,který si ho koupil na enduro,ale nedal ho tam,a prý je z R1...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- kuka91
- Offline
- Uživatel
Méně
Více
- Příspěvky: 8
- Obdržená poděkování 0
12 roků 9 měsíců zpět #16716
od kuka91
Odpověděl kuka91 pro téma Ladaky na DR-650
ten co mám ja je dělanej na zakázku,ma homolagaci,DBkiller a stal neco kolem 4500,-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- mocheek
- Offline
- Uživatel
Méně
Více
- Příspěvky: 1
- Obdržená poděkování 0
8 roků 10 měsíců zpět #20453
od mocheek
Odpověděl mocheek pro téma Ladaky na DR-650
Mám prorezlé originál výfuky na RS a než abych kupoval jen o trochu míň zrezlý z bazaru, tak tam chci dát nějaký levný laděný (asi Dominator). Všude mají výfuky jen na RSE, jsou tam stejný svody a úchyty jako na RS(předpokládám že rozdíl je jen ve startéru, jinak je to stejný)? A je možný dát jen jeden výfuk místo původních dvou?
Našel jsem například tohle, včetně mezisvodu:
Dominator
Díky
Našel jsem například tohle, včetně mezisvodu:
Dominator
Díky
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Laděna
- Offline
- Novota
Méně
Více
- Příspěvky: 25
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 2
8 roků 10 měsíců zpět #20471
od Laděna
Odpověděl Laděna pro téma Ladaky na DR-650
Taky řeším prorezlé originály. Má někdo zkušenosti s tím dominatorem? Nelíbí se mi že by byl jenom jeden, ta druhá strana by vypadala bez výfuku divně. Co jízdní vlastnosti? Hodilo by se to zlepšení na nízkých otáčkách bez toho aby musel být kravál Další varianta pro mě je creptus, zkusit mu dát třeba originály jestli by je neopravil nebo nenapasoval něco místo nich, nemuselo by to být tak drahé. Jestli máte někdo zkušenosti s dominatorem nebo s creptusem tak sem s tím.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
- Offline
- Diskutér spamista :-)
Méně
Více
- Příspěvky: 2487
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
8 roků 7 měsíců zpět - 8 roků 7 měsíců zpět #20601
od Piwča
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Odpověděl Piwča pro téma Ladaky na DR-650
Může se hodit - Výfuk a STK (převzato)
Předepsané požadavky
• Vozidlo smí být opatřeno pouze výfukovým systémem, který byl namontován na vozidlo při schválení typu vozidla.
• Nepůvodní výfukový systém musí zajistit motocyklu porovnatelné vlastnosti s dosahovanými vlastnostmi při původně namontovaném tlumiči nebo jeho dílu.
• Nepůvodní výfukový systém motocyklů je samostatný technický celek, který musí být homologován podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24/EHS.
• Je nepřípustné používat na motocyklu neschválené komponenty pro náhradní výfukový systém nebo tlumič. To se nevztahuje na motocykly uvedené do provozu před 1. 7. 2001.
• Je nepřípusné provádět na motocyklu jakékoliv úpravy na výfukovém systému, které mění stanovené parametry (hluk, emise) pro udělení typového schválení vozidla nebo požadavky zvláštních předpisů.
Homologační značky
• Motorky, které byly schválené do roku 2001, nebo byly schváleny podle jiných zvláštních předpisů (stavba, dovoz, atd.) nemusí být označeny homologační značkou.
• Motorky schválené od 1. 7. 2001 do 27. 3. 2006 musí mít původní tlumič výfukového sytému označen značkou „e“ následovanou identifikační značkou státu, který ji udělil + číslem schválení typu konstrukční části, např. |e11| 0042
• Motorky schválené do provozu od 28. 3 2006 původní tlumič musí mít označen značkou „e“ se značkou státu, názvem výrobce, identifikačním číslem dílu a číslem schválení typu konstrukční části.
Nepůvodní díly
I pro neoriginální výfukový systém platí, že pokud byly schváleny do provozu před 1. 7. 2001 nemusí mít homologační značku.
• motocykly prvně registrované po 1. 7. 2001 smějí používat pouze takové nepůvodní díly, pro výfukový systém, které jsou označeny homologační značkou podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24ES a.
• Označení musí být čitelné, neodstranitelné a viditelné i po namontování zařízení dovozdila, předepsaným značením nemusí být označeny trubky a úchyty jednotlivých komponentů.
Předepsané požadavky
• Vozidlo smí být opatřeno pouze výfukovým systémem, který byl namontován na vozidlo při schválení typu vozidla.
• Nepůvodní výfukový systém musí zajistit motocyklu porovnatelné vlastnosti s dosahovanými vlastnostmi při původně namontovaném tlumiči nebo jeho dílu.
• Nepůvodní výfukový systém motocyklů je samostatný technický celek, který musí být homologován podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24/EHS.
• Je nepřípustné používat na motocyklu neschválené komponenty pro náhradní výfukový systém nebo tlumič. To se nevztahuje na motocykly uvedené do provozu před 1. 7. 2001.
• Je nepřípusné provádět na motocyklu jakékoliv úpravy na výfukovém systému, které mění stanovené parametry (hluk, emise) pro udělení typového schválení vozidla nebo požadavky zvláštních předpisů.
Homologační značky
• Motorky, které byly schválené do roku 2001, nebo byly schváleny podle jiných zvláštních předpisů (stavba, dovoz, atd.) nemusí být označeny homologační značkou.
• Motorky schválené od 1. 7. 2001 do 27. 3. 2006 musí mít původní tlumič výfukového sytému označen značkou „e“ následovanou identifikační značkou státu, který ji udělil + číslem schválení typu konstrukční části, např. |e11| 0042
• Motorky schválené do provozu od 28. 3 2006 původní tlumič musí mít označen značkou „e“ se značkou státu, názvem výrobce, identifikačním číslem dílu a číslem schválení typu konstrukční části.
Nepůvodní díly
I pro neoriginální výfukový systém platí, že pokud byly schváleny do provozu před 1. 7. 2001 nemusí mít homologační značku.
• motocykly prvně registrované po 1. 7. 2001 smějí používat pouze takové nepůvodní díly, pro výfukový systém, které jsou označeny homologační značkou podle požadavků předpisu EHK č. 92 nebo směrnice 97/24ES a.
• Označení musí být čitelné, neodstranitelné a viditelné i po namontování zařízení dovozdila, předepsaným značením nemusí být označeny trubky a úchyty jednotlivých komponentů.
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Poslední změna: 8 roků 7 měsíců zpět uživatelem Piwča.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.418 sekund