Download menu

větší brzdový kotouč

Více
8 roků 8 měsíců zpět #12007 od Stady
větší brzdový kotouč vytvořil uživatel Stady
Nazdárek hošani,
pls radu, rád bych větší kotouč na předek, nemáte s tím někdo zkušenosti, největší problém mně dělá "adapter" pro brzdící třmen, díky za každé info.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Andrej
  • Avatar uživatele Andrej
  • Offline
  • Dobrý diskutér
  • Dobrý diskutér
  • Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Více
8 roků 8 měsíců zpět #12009 od Andrej
Odpověděl Andrej pro téma větší brzdový kotouč
No tak takový nápad tu ještě asi nebyl. S těma úchytama by jsi měl fakt problém a nedokážu si představit jak by to šlo udělat. Podle mě ta 300 vepředu stačí není nějak agrasivní ani líná a když jí zamáčkneš pořádně tak to i brzdí :laugh: Větší kotouč je myslím 320, ale nevím jak jí tam napasovat: velikost, šířka, brzdiče a samotné uchycení kotouče ke kolu. Jedině překopat celou vidlicy :( Dej tam s Buellu to jsou aspoň kotouče. Jestli se ti zdá že to nebrzdí tak zkus pancéřové hadice, ale je to jen můj názor. :blink: :huh:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 8 měsíců zpět #12010 od Heki
Odpověděl Heki pro téma větší brzdový kotouč
Ale hovno - všechno jde. Sám jezdím na DR 600 brzdu z DR 650 - ta má tu výhodu, že aspoň kotouč seděl na úchyty na kole. Dvoupístkový třmen už ovšem neseděl a musel se vyrobit adaptér (výkres na něj mi poslal někdo z tohoto fora, ale už si bohužel nepamatuju kdo to byl) - adaptér sice bylo potřeba pro můj stroj značně upravit (nechápu jak je to možné, ale dle fotek to kolegovi na stejné vidlici sedělo - asi se naše stroje trochu liší). Adaptér jsem nechal vypálit laserem z nerezu a od té doby to funguje dobře. V kombu i s pumpou z DR 650 a pancéřovou hadicí začalo konečně moje DR 600 brzdit.

Pokud se Vám zdá, že i DR 650 moc nebrzdí (nebo stavíte motard?) tak určitě to vylepšit lze. Možností je více:

1.) Sehnat celý předek z jiné moto včetně tlumičů, brýlí a předního kola, což je asi nejlepší verze, ale leze to do peněz a přestavba už je docela složitá.
2.) Sehnat jiné přední kolo (resp jen střed) které tam roztečí bude sedět a bude mít větší kotouč + vyrobit adaptér na jiný třmen.
3.) Nechat si vyrobit větší kotouč (a to nejlépe plovoucí), který půjde nahodit na stávající střed + udělat adaptér na nový nebo stávající třmen
4.) Nechat stávající kotouč a namontit tam přes adaptér lepší třmen (čtyřpístek třeba)
5.) Dát lepší destičky a pancéřovou hadici
6.) Vykašlat se na to

Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 8 měsíců zpět #12011 od Stady
Odpověděl Stady pro téma větší brzdový kotouč
díky, myslím, že třetí varianta bude asi nejpřijatelnější. Nechám vyrobyt kotouč a redukce na brzdič, až se to vyvede, pochlubím se B)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
8 roků 8 měsíců zpět #12012 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma větší brzdový kotouč
Tak skoro všechno jde nějak vyřešit, i špičatit konce ho.en jde, se sr.čkou je to trochu složitější, ale taky to jde :laugh:

Když tam napasujete pořádný brzdítko, tak by asi nebylo od věci, pořešit i nějaký spojítko, co vidle vůči sobě zpevní, někde kousek nad kolem, jak to má např. GS. Já měnil všechny vedení ve vidlích a stejně se to kolo začne stáčet ke straně, když vezmu za brzdu :unsure:

Není nad dva kotouče a na motardu by to nemuselo vypadat špatně :)

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.681 sekund
Powered by Kunena fórum