Download menu

Huštìní pneu

  • šáša
  • Avatar uživatele šáša Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
Více
17 roků 11 měsíců zpět #2301 od šáša
Huštìní pneu vytvořil uživatel šáša
Koupil jsem DR 650 R,poraďte kolik hustit kola na silnici. Díky. šáša.:huh:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #2302 od Sniper
Odpověděl Sniper pro téma Huštìní pneu
Ja mam RSE a hustim 2 predek a 2,1 zadek ;)

Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl

sniper(zavinac)dr-650.com

ICQ: 42379274

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • šáša
  • Avatar uživatele šáša Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
Více
17 roků 11 měsíců zpět #2303 od šáša
Odpověděl šáša pro téma Huštìní pneu
Díky za zprávu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #2307 od honz
Odpověděl honz pro téma Huštìní pneu
Jestli máš manuál, tak tam je to napsaný pøesně. Ale měl by ses víc jak výrobcem motky øídit výrobcem pneumatik.

Ráfky, dráty, niple, výplety... :ohmy:
http://www.hprwheels.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #2309 od Wosa
Odpověděl Wosa pro téma Huštìní pneu
DRko RSE 1,75 pøedek a 2 zadek.
Rozhodně NÉÉÉÉ podle výrobce pneumatik!!!!!!!

Výrobce má pøedepsaný jenom maximální tlak, pokud vyčteš pøedepsaný od výrobce PNEUMATIK tak na to nedej, každá motorka jiná váha, geometrie, atd. výrobce si nedal práci s testováním tlakù jen tak, na 130ku gumu dávám 2 na zadek a jezdím ve dvou z bagáží, pokud dáš míò guma se sjíždí, pokud víc tak øízení je strmější a nerovnoměrně se opotøebovávají pneumatiky.
Pokud máš podhuštěný gumy nedosáhneš takové rychlosti a zvýší se spotøeba benzínu (větší valivý odpor)

Doporučuju dodržovat tlaky...
Jinak mám na kolách takový kontrolní válečky, nespolíhám se na ně na 100% ale zatím nezklamali...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #2380 od Wosa
Odpověděl Wosa pro téma Huštìní pneu
Po pøečtení CMN z tohoto týdne sem se zhrozil, nevím co si teď mám myslet, v článku o údržbě pneu vyloženě píší kašlat na doporučení VÝROBCE MOTORKY a øídit se výrobcem gum,

tak bych tady rád rozjel odbornou diskuzi...:)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Roman
  • Avatar uživatele Roman
  • Návštěvník
  • Návštěvník
17 roků 11 měsíců zpět #2385 od Roman
Odpověděl Roman pro téma Huštìní pneu
Wosa napsal:

Po pøečtení CMN z tohoto týdne sem se zhrozil, nevím co si teď mám myslet, v článku o údržbě pneu vyloženě píší kašlat na doporučení VÝROBCE MOTORKY a øídit se výrobcem gum,

tak bych tady rád rozjel odbornou diskuzi...:)


taky jsem to četl ale.. ví výrobce gum jak težkou mas motorku, na jakym povrchu jezdíš?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #2386 od honz
Odpověděl honz pro téma Huštìní pneu
Wosa napsal:

Po pøečtení CMN z tohoto týdne sem se zhrozil, nevím co si teď mám myslet, v článku o údržbě pneu vyloženě píší kašlat na doporučení VÝROBCE MOTORKY a øídit se výrobcem gum,

tak bych tady rád rozjel odbornou diskuzi...:)


Právě tenhle článek jsem četl a proto jsem z toho vycházel a napsal jsem pøedchozí pøíspěvek. Ale po logické úvaze musim uznat, že to opravdu nebude pravda :unsure:
EDIT:
Výrobce by spíš měl určit jen horní hranici, kterou guma snese pøi max. nafouknutí. To platí i o duši. A je logický, že do terénu se fouká jinak než na silnici.<br><br>Pøíspěvek editován: honz, v: 03/05/2007 21:14

Ráfky, dráty, niple, výplety... :ohmy:
http://www.hprwheels.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #2390 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Huštìní pneu
Máš pravdu,do terenu foukám méně než na silnici a do bláta by to mělo být ještě méně. V døívějších dobách jsem do bláta pøední a zadní foukal 0,8-1atm. Ale to jsem měl zevnitø na bocích ráfku takové jehličky nebo se používal pneuhaltr,aby se pneu v záběru nebo naopak pøi deceleraci nepootočila. Nyní foukám na silnici vpøedu 2 a vzadu podle zatížení 2-2,3 atm. Do terenu 1,7-1,8 atm. Možná se to zdá méně,ale zatim je to v poho. Podle výrobce pneu se nedá foukat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.241 sekund
Powered by Kunena fórum