Download menu

Spojka

• Zajíc
  • Avatar uživatele Zajíc Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
17 roků 8 měsíců zpět #3289 od Zajíc
Spojka vytvořil uživatel Zajíc
Koupil jsem Suzuki dr 650,Majitel mi øekl že měnil spojkové lamely.Pøi rozjezdu motorka škube a neobvykle øve.Jsem začátečník a proto vás prosím o pomoc.

Dám jedničku začnu pouštět spojku a pøi tom se ozývá kovoví zvuk a v tu dobu se spojka kousne a najednou zabere i když je páčka v polovině pouštění.Pùvodní majitel tvrdil že to je spojkové ložisko ale že do toho nechtěl dále investovat tak udělal jenom spojkové obložení protože spojka prokluzovala.Dále bych chtěl vědět jaký olej se leje do motoru protože na víčku je 10w50 a vedle samolepka a na ní je napsáno 20w50 tak nevím jaký olej je správný.

Je ve spojce spojkové ložisko?Jestli ano je jeho vyměna složitá a kolik takové ložisko stojí?Děkuji.

Editováno: admin, at: 2007/08/23 08:09 = takže tohle je první varování pro tebe, udělal jsi 3 nový vlákna úplně zbytečně proto jsem si dal tu práci ti to pøesunout do jednoho. Pøíště prosímtě nevytváøej zbytečně duplicitní vlákna a dej to rači do jednoho pøíspěvku.!!

Editováno: admin, at: 2007/08/23 08:12

Editováno: Sniper, at: 2007/08/26 23:05 = Použití stejného obrázku v avataru je sice technicky možné, ale dle mého neetické. Takže pokud nebude do týdne patrná změna tak ti to upravím sám. a jak vidím výše tak jsi již dostal první varovaní, nebudu to pro tentokrát øešit pokud dojde k nápravě. <br /><br />Editováno: Sniper, at: 2007/08/26 23:11

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 8 měsíců zpět #3290 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Spojka
Sniper tě za ten avatar asi zabije :laugh: :laugh: :laugh:
Ale k věci, škube a øve pøi rozjezdu ... co tam øve, něco jako kov na kov? Klouže ta spojka? Když už jedeš tak to taky škube, nebo jen když spojku pouštíš po øazení?