Download menu
-
Fórum
-
Technika
-
Motor
-
OTACKY
OTACKY
-
DRTOMI
-
Autor tématu
-
Návštěvník
-
19 roků 1 týden zpět #3
od DRTOMI
CAUTE, chcem sa opyta ci vam niekdy na volnobehu kolisu otacky? a ci Vas motor takisto neznasa na pre. stupni 3,4,5 otacky pod 3000/min
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 273
-
Karma: 4
-
Obdržená poděkování 0
-
-
19 roků 1 týden zpět #5
od Wosa
Jo jednoválce to moc rádi nemají, mě taky klesá ale jen když je studená jinak drží, ale mám jinej karbec
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
PajaDR650
-
-
Offline
-
Velmi dobrý diskutér
-
Méně
Více
-
Příspěvky: 488
-
Karma: 8
-
Obdržená poděkování 1
-
-
19 roků 1 týden zpět #6
od PajaDR650
Jojo otáčky pod 3 tis. pøi vyšších rychlostech to není pro DR to pravý oøechový.Motorka tak nějak poškubává,prostě se jí to nelíbí. Na volnoběh mi otáčky moc nekolísají,ale když se motor pøi delších stáních v horku ve městě pøehøívá, malinko se otáčky zvýší cca o 500 - 800 ot./min. Už jsem uvažoval o ventilátoru na chladič, ale øíkám si, že je na to motor konstruovanej a schválně jí na fleku netýrám.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 27
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
19 roků 1 týden zpět #8
od Xebece
Na volnoběh mi to toči asi 1100 ot./min. (když vypnu sytič) a když je horko a popojíždím ve městě, nebo v koloně,tak se to zvedne tak o 200 ot./min. Když jsem motorku koupil, byl tam karburátor nějak špatně poštelovanej a točilo to na volnoběh i 1600 ot./min. (nedalo se to snížit, protože to pak pøi rozjezdu chcípalo) v horku to hodně kolísalo a pøi øazení 1 to byla vždycky rána jako z kanónu.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 677
-
Karma: 21
-
Obdržená poděkování 11
-
-
-
19 roků 1 týden zpět #11
od admin
Já mám volnoběh tak na 1400ot a nijak moc mi nekolísá. Startuji tak minimálně na dvakrát.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 273
-
Karma: 4
-
Obdržená poděkování 0
-
-
19 roků 1 týden zpět #18
od Wosa
minimální otáčky motoru pro suzuki je 1500ot/minB) tak zvyšte pánové. Těch 1100 je hrozně málo divím se že pøi rozjezdu tě nechcípe...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
PajaDR650
-
-
Offline
-
Velmi dobrý diskutér
-
Méně
Více
-
Příspěvky: 488
-
Karma: 8
-
Obdržená poděkování 1
-
-
19 roků 1 týden zpět #19
od PajaDR650
Nějak jsem to kolísání pøehnal - je to tak okolo těch 200 ot. a volnoběh mám cca 1600. Když mam míò tak to studený poøád chcípe,klepe se jak ratlík a i hùø startuje.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 27
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
19 roků 1 týden zpět #21
od Xebece
Jo tak tohle mi to pøesně dělalo taky. Je to špatně nastavený karburátor. Bohužel ti nemùžu poradit co nastavit, jelikož jsem si to nechal dělat.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 273
-
Karma: 4
-
Obdržená poděkování 0
-
-
19 roků 4 dní zpět #33
od Wosa
Jde o to seøídit bohatost směsi a otáčky volnoběhu mám to v knížce tak to oscanuju a pošlu na web, jde o to zjistit ale hodnoty pro DRko:blink:
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 677
-
Karma: 21
-
Obdržená poděkování 11
-
-
-
19 roků 4 dní zpět #34
od admin
Otáčky volnoběku mají být dle manuálu 1400 - 1600ot/min a šroubek volnoběøní směsi(ten zespod karbce) zašroubovat a o jednu otáčku vyšroubovat. Platí pouze pro seriové výfuky, laďáky na tom jsou jinak!!!
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 273
-
Karma: 4
-
Obdržená poděkování 0
-
-
19 roků 1 den zpět #44
od Wosa
četl jsem že se má seøizovat v závislosti na volnoběhu...mám oscanovat ten text?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 27
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
19 roků 1 den zpět #45
od Xebece
No jasně, že naskenovat! Per to sem pod tlakem. A díky pøedem.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technika
-
Motor
-
OTACKY
Vygenerováno za 0.339 sekund