Download menu
otáèky
- mara02
-
Autor tématu
- Návštěvník
-
17 roků 10 měsíců zpět #2674
od mara02
otáèky vytvořil uživatel mara02
Zdarec chlapi,prosím o radu.Po výměně ojniční sady sem chvíli spokojeně jezdil,ale pak to začalo nějak kravit.Občas jede uplně normálně a pak ji rupne v kouli a začne se jako by dusit,nejde moc do otáček a po ubrání plynu pøíšerně støílí do výfuku
A pak zase z ničeho nic jede uplně normálně.Pøedpokládal sem nějakou kravinku v karbci,takže sem ho(několikrát)vyčistil,vylil nádrž,vyčistil kohoutek,koupil nový svíčky... a kravne to furt!
Mohlo by to být tím že sem si pøi montáži motoru do rámu trochu ohnul tyčku na sytič?(mám R s tahacím sytičem na L straně karbce)Když sem vyčerpal všechny možnosti,odvezl jsem jí k vyhlášenému mechanikovi a ten nenašel nic,protože u něj ta mrcha jezdila zrovna uplně normálně.Jen mi prej ubíral bohatost,protože jehla byla na max nahoøe a volnoběh asi 4 otáčky vytočenej.. A mimo jiné tím šouráním sem si asi zapøíčinil muj druhý problém-hrozně pomalu mi klesají otáčky
A to poøád..když to kravne tak i když to zrovna jede uplně normálně
PLS pomozte,motodovolená se blíží

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Rooney
-
- Novota
-
Méně
Více
- Obdržená poděkování 0
17 roků 9 měsíců zpět #2876
od Rooney
Odpověděl Rooney pro téma otáèky
no tak s těma pomalu klasajícíma otáčkama ti poradím, mě to dělalo to samý, když sem to párkrát rozebral.
Mě to dělala netěsnost mezi hlavou a karbecem, tak se nato mrkni, ja to měl naprasklé, tak sem to prozatím zalepil silikonem a zatím pohoda
Mě to dělala netěsnost mezi hlavou a karbecem, tak se nato mrkni, ja to měl naprasklé, tak sem to prozatím zalepil silikonem a zatím pohoda
- bodzan
-
- Návštěvník
-
17 roků 9 měsíců zpět #2878
od bodzan
Odpověděl bodzan pro téma otáèky