Download menu

otáèky

• mara02
  • Avatar uživatele mara02 Autor tématu
  • Návštěvník
  • Návštěvník
17 roků 10 měsíců zpět #2674 od mara02
otáèky vytvořil uživatel mara02
Zdarec chlapi,prosím o radu.Po výměně ojniční sady sem chvíli spokojeně jezdil,ale pak to začalo nějak kravit.Občas jede uplně normálně a pak ji rupne v kouli a začne se jako by dusit,nejde moc do otáček a po ubrání plynu pøíšerně støílí do výfuku :( A pak zase z ničeho nic jede uplně normálně.Pøedpokládal sem nějakou kravinku v karbci,takže sem ho(několikrát)vyčistil,vylil nádrž,vyčistil kohoutek,koupil nový svíčky... a kravne to furt!:pinch: Mohlo by to být tím že sem si pøi montáži motoru do rámu trochu ohnul tyčku na sytič?(mám R s tahacím sytičem na L straně karbce)Když sem vyčerpal všechny možnosti,odvezl jsem jí k vyhlášenému mechanikovi a ten nenašel nic,protože u něj ta mrcha jezdila zrovna uplně normálně.Jen mi prej ubíral bohatost,protože jehla byla na max nahoøe a volnoběh asi 4 otáčky vytočenej.. A mimo jiné tím šouráním sem si asi zapøíčinil muj druhý problém-hrozně pomalu mi klesají otáčky :S A to poøád..když to kravne tak i když to zrovna jede uplně normálně :angry: PLS pomozte,motodovolená se blíží :dry:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #2876 od Rooney
Odpověděl Rooney pro téma otáèky
no tak s těma pomalu klasajícíma otáčkama ti poradím, mě to dělalo to samý, když sem to párkrát rozebral.
Mě to dělala netěsnost mezi hlavou a karbecem, tak se nato mrkni, ja to měl naprasklé, tak sem to prozatím zalepil silikonem a zatím pohoda

• bodzan
  • Návštěvník
  • Návštěvník
17 roků 9 měsíců zpět #2878 od bodzan
Odpověděl bodzan pro téma otáèky
Na karbci v pravo nahoøe je takové stavitelné kolečko na nastavení otáček volnoběhu pøi zahøátém motoru. Pokud tam máš vyšší otáčky na volnoběh a trochu pøidáš plyn a pomalinku se to vrací zpátky skus ubrat. Chce se s tím pohrát :P

Totok by mělo zabrak na ty točky.:) Hodně zDaRu