Download menu
-
Fórum
-
Technika
-
Motor
-
motor
motor
Méně
Více
-
Příspěvky: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
19 roků 1 týden zpět #26
od ales
Nazdar všichni motorkaøi, mam rse 96 a vždy pøi studeném motoru to stršně špatně startuje furt to chcípá a nechce to moc naskočit je to normalní
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 677
-
Karma: 21
-
Obdržená poděkování 11
-
-
-
19 roků 1 týden zpět #27
od admin
Ahoj mě to dělá taky startuju tak na 3x a to to mám po GO. Tak to asi bude normální.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
PajaDR650
-
-
Offline
-
Velmi dobrý diskutér
-
Méně
Více
-
Příspěvky: 488
-
Karma: 8
-
Obdržená poděkování 1
-
-
19 roků 1 týden zpět #28
od PajaDR650
Mně to startuje pøi krátkym odstavení celkem dobøe, ale jak stojí tak tejden a dýl už to není žádná sláva. Většinou to chytne na jedno dvě otočení, ale hned chcípne.Tak se to i tøeba opakuje, ale pak už to jede normálně.Myslim, že problém bude hlavně v karburátoru.Teď budu měnit volnoběžnou trysku za větší kvùli vejfuku, tak to zkusíme s jedním mechanikem poladit.Hlavní problém vidím v tom, že motor nemá pøi startu dost bohatou směs(i na plně vytaženej sytič jsou otáčky jen na 2000/min).Taky mě docela sere, že se mě dost pøi delším startování zahøívá tenkej drát co vede od mínus pólu na baterce - k primární cívce v motoru(to fakt nechápu co to tam má za význam a proč se to høeje).Ale jen když se dýl točí startérem, jinak je to v poho.Není tady někdo \"elekroDRznalec\"
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 496
-
Karma: 6
-
Obdržená poděkování 1
-
-
-
-
-
19 roků 1 týden zpět #29
od honz
taky mám takový problém a ještě k tomu mám kick start, takže takový startování je docela náročnej mazec.i když jsem to prošlapal s dekompresorem, dal sytič, chytlo to, ale hned zase zdechlo. tak se to opakovalo asi 6x, potom to chytlo ale na malé otáčky(i se sytičem)....jak se to postupně zahøívalo, zvyšovaly se i otáčky.
rozebral jsem karbec, celej ho pročistil a seøídil jsem si dekompresor a směs. SMěS na to má hodně velkej vliv. ale taky to chce cvik, kick je kick
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 82
-
Karma: 2
-
Obdržená poděkování 0
-
-
18 roků 11 měsíců zpět #77
od Foibos
To je asi u těchto strojù běžné.Mám po GO a taky startuju po týdnu tak na dvakrát až tøikrát
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 1783
-
Karma: 12
-
Obdržená poděkování 17
-
-
-
-
18 roků 11 měsíců zpět #92
od Sniper
No nekde jsem cetl \"jedna pani povidala\" a od te doby to delam ze jeste nez dojedu do garaze tak vypnu privod paliva do motoru. a necham to takzvane dojit. pak kdyz prijdu k moto tak pustim benzin vytahnu sitic a nastartuju na poprvi a musim rict ze od te doby co to delam takle nemam problem se startovanim

zkus to treba ti to pomuze
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Jakub
-
-
Návštěvník
-
18 roků 11 měsíců zpět #93
od Jakub
Zdravim, ja mam tiez podobne problemy, ale u mna to je asi takto: ked startujem na druhy den, tak to chytihned, ale kde startujem o tri a viac dni, tak to chyti az na take 4-5 pretocenie, ale zistil som ze to je benzinom, lebo jak toci motor, tak je z vyfuku citit benzin. Ja mam r.v. 95, a mne sa benzin neda vypnut, mam tam len ,, ON, RES , PRI.a na kazdej polohe motorka ide
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
PajaDR650
-
-
Offline
-
Velmi dobrý diskutér
-
Méně
Více
-
Příspěvky: 488
-
Karma: 8
-
Obdržená poděkování 1
-
-
18 roků 11 měsíců zpět #95
od PajaDR650
Tak to máš nějakej lepší ventil na nádrži.Poloha PRI by ti měla cpát benzín do karbce mimo podtlakovou membránu(nemělo by se na to jezdit,motorka se uleje).Jedna poloha by měla ale určitě bejt na uzavírání.Sundej nádrž, vyndej kohout a testni si to v ruce a uvidíš.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Kony
-
-
Návštěvník
-
18 roků 11 měsíců zpět #97
od Kony
Zkus si nejdøív napustit benál, poloha PRI, chvilku nech a pak startuj. Až bude našláplá tak to dej na ON nebo RES, měl jsem stejnej problém, aj jak \"jedna bába povídala jsem zkoušel taky, ale tohle je šetrnější a hlavně rychlejší, jo a bacha, v nádrži je takový nasávátko se sýtkem na polohu ON, mě vypadlo a všechen sajrajt z nádrže šel do karbece. Vyndal opravil, po tejdnu pøišel napustil a jak si běžela
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
kony
-
-
Návštěvník
-
Méně
Více
-
Příspěvky: 82
-
Karma: 2
-
Obdržená poděkování 0
-
-
18 roků 11 měsíců zpět #102
od Foibos
Pokud to stojí tøeba týden,je dobré pootočit na karbecu o jeden a pùl otáčky šroubem na otáčky motoru.Po zahøátí vrátit zpátky.Výsledek zaručený.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
IvanB
-
-
Návštěvník
-
18 roků 11 měsíců zpět #190
od IvanB
DR 650 RSE, rocnik 1991.
Ked som mal problemy v zime a nemohol som po 1-2 tyzdnoch nastartovat, tak mi obcas pomohlo odpustit trocha \"stareho\" benzinu z karburatora. Tento \"trik\" som takisto odcital niekde na internete (na
dr-650.de
)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Piwča
-
-
Offline
-
Diskutér spamista :-)
-
Méně
Více
-
Příspěvky: 2490
-
Karma: 29
-
Obdržená poděkování 21
-
-
18 roků 3 měsíců zpět #1332
od Piwča
Sniper napsal:No nekde jsem cetl \"jedna pani povidala\" a od te doby to delam ze jeste nez dojedu do garaze tak vypnu privod paliva do motoru. a necham to takzvane dojit. pak kdyz prijdu k moto tak pustim benzin vytahnu sitic a nastartuju na poprvi a musim rict ze od te doby co to delam takle nemam problem se startovanim
zkus to treba ti to pomuze 
Na DR SE vypnout benál kouhoutem pøi běžícím motoru nejde, leda vytáhnout jednu z hadiček

Jinak mi to od cca 4 denní odstávky chytá taky na několikrát, i když pøed tím pøepnu kohout na PRI a slyším jak tam benál teče ... Tak nevim, Suzuki Freewind má asi stejnej motor a karbec jako DR SE, viděl jsem ji startovat po roce a šla na poprvý hned do otáček jak víno
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 1783
-
Karma: 12
-
Obdržená poděkování 17
-
-
-
-
18 roků 3 měsíců zpět #1340
od Sniper
no je mozne ze na SE to nejde

ale na RSE to je vec jednoducha staci pootocit kohoutkem
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Dagga
-
-
Návštěvník
-
18 roků 3 měsíců zpět #1376
od Dagga
no a zkoušel jsi pøidat trošičku na šroubku volnoběžné směsi na karbci? mě když to dělá problémy se startem tak to øeším tímhle...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technika
-
Motor
-
motor
Vygenerováno za 0.369 sekund