Download menu

motor

Více
19 roků 1 týden zpět #26 od ales
motor vytvořil uživatel ales
Nazdar všichni motorkaøi, mam rse 96 a vždy pøi studeném motoru to stršně špatně startuje furt to chcípá a nechce to moc naskočit je to normalní :woohoo:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 1 týden zpět #27 od admin
Odpověděl admin pro téma motor
Ahoj mě to dělá taky startuju tak na 3x a to to mám po GO. Tak to asi bude normální.;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • PajaDR650
  • Avatar uživatele PajaDR650
  • Offline
  • Velmi dobrý diskutér
  • Velmi dobrý diskutér
Více
19 roků 1 týden zpět #28 od PajaDR650
Odpověděl PajaDR650 pro téma motor
Mně to startuje pøi krátkym odstavení celkem dobøe, ale jak stojí tak tejden a dýl už to není žádná sláva. Většinou to chytne na jedno dvě otočení, ale hned chcípne.Tak se to i tøeba opakuje, ale pak už to jede normálně.Myslim, že problém bude hlavně v karburátoru.Teď budu měnit volnoběžnou trysku za větší kvùli vejfuku, tak to zkusíme s jedním mechanikem poladit.Hlavní problém vidím v tom, že motor nemá pøi startu dost bohatou směs(i na plně vytaženej sytič jsou otáčky jen na 2000/min).Taky mě docela sere, že se mě dost pøi delším startování zahøívá tenkej drát co vede od mínus pólu na baterce - k primární cívce v motoru(to fakt nechápu co to tam má za význam a proč se to høeje).Ale jen když se dýl točí startérem, jinak je to v poho.Není tady někdo \"elekroDRznalec\":)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 1 týden zpět #29 od honz
Odpověděl honz pro téma motor
taky mám takový problém a ještě k tomu mám kick start, takže takový startování je docela náročnej mazec.i když jsem to prošlapal s dekompresorem, dal sytič, chytlo to, ale hned zase zdechlo. tak se to opakovalo asi 6x, potom to chytlo ale na malé otáčky(i se sytičem)....jak se to postupně zahøívalo, zvyšovaly se i otáčky.
rozebral jsem karbec, celej ho pročistil a seøídil jsem si dekompresor a směs. SMěS na to má hodně velkej vliv. ale taky to chce cvik, kick je kick

Ráfky, dráty, niple, výplety... :ohmy:
http://www.hprwheels.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #77 od Foibos
Odpověděl Foibos pro téma motor
To je asi u těchto strojù běžné.Mám po GO a taky startuju po týdnu tak na dvakrát až tøikrát

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #92 od Sniper
Odpověděl Sniper pro téma motor
No nekde jsem cetl \"jedna pani povidala\" a od te doby to delam ze jeste nez dojedu do garaze tak vypnu privod paliva do motoru. a necham to takzvane dojit. pak kdyz prijdu k moto tak pustim benzin vytahnu sitic a nastartuju na poprvi a musim rict ze od te doby co to delam takle nemam problem se startovanim ;-) zkus to treba ti to pomuze ;-)

Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl

sniper(zavinac)dr-650.com

ICQ: 42379274

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Jakub
  • Avatar uživatele Jakub
  • Návštěvník
  • Návštěvník
18 roků 11 měsíců zpět #93 od Jakub
Odpověděl Jakub pro téma motor
Zdravim, ja mam tiez podobne problemy, ale u mna to je asi takto: ked startujem na druhy den, tak to chytihned, ale kde startujem o tri a viac dni, tak to chyti az na take 4-5 pretocenie, ale zistil som ze to je benzinom, lebo jak toci motor, tak je z vyfuku citit benzin. Ja mam r.v. 95, a mne sa benzin neda vypnut, mam tam len ,, ON, RES , PRI.a na kazdej polohe motorka ide

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • PajaDR650
  • Avatar uživatele PajaDR650
  • Offline
  • Velmi dobrý diskutér
  • Velmi dobrý diskutér
Více
18 roků 11 měsíců zpět #95 od PajaDR650
Odpověděl PajaDR650 pro téma motor
Tak to máš nějakej lepší ventil na nádrži.Poloha PRI by ti měla cpát benzín do karbce mimo podtlakovou membránu(nemělo by se na to jezdit,motorka se uleje).Jedna poloha by měla ale určitě bejt na uzavírání.Sundej nádrž, vyndej kohout a testni si to v ruce a uvidíš.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Kony
  • Avatar uživatele Kony
  • Návštěvník
  • Návštěvník
18 roků 11 měsíců zpět #97 od Kony
Odpověděl Kony pro téma motor
Zkus si nejdøív napustit benál, poloha PRI, chvilku nech a pak startuj. Až bude našláplá tak to dej na ON nebo RES, měl jsem stejnej problém, aj jak \"jedna bába povídala jsem zkoušel taky, ale tohle je šetrnější a hlavně rychlejší, jo a bacha, v nádrži je takový nasávátko se sýtkem na polohu ON, mě vypadlo a všechen sajrajt z nádrže šel do karbece. Vyndal opravil, po tejdnu pøišel napustil a jak si běžela

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • kony
  • Avatar uživatele kony
  • Návštěvník
  • Návštěvník
18 roků 11 měsíců zpět #98 od kony
Odpověděl kony pro téma motor
Neni tam poloha na vypínání, RES a ON je poloha vypnuto pokud netočí motor, ten kohout sem nedavno rozebíral - DR 650 RE r.v. 1994. Jde jen oto napustit do karbece benál když je holka studená, a pokud ani to nepomùže tak je to blbý:P :P :P

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #102 od Foibos
Odpověděl Foibos pro téma motor
Pokud to stojí tøeba týden,je dobré pootočit na karbecu o jeden a pùl otáčky šroubem na otáčky motoru.Po zahøátí vrátit zpátky.Výsledek zaručený.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • IvanB
  • Avatar uživatele IvanB
  • Návštěvník
  • Návštěvník
18 roků 11 měsíců zpět #190 od IvanB
Odpověděl IvanB pro téma motor
DR 650 RSE, rocnik 1991.

Ked som mal problemy v zime a nemohol som po 1-2 tyzdnoch nastartovat, tak mi obcas pomohlo odpustit trocha \"stareho\" benzinu z karburatora. Tento \"trik\" som takisto odcital niekde na internete (na dr-650.de )

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #1332 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma motor
Sniper napsal:

No nekde jsem cetl \"jedna pani povidala\" a od te doby to delam ze jeste nez dojedu do garaze tak vypnu privod paliva do motoru. a necham to takzvane dojit. pak kdyz prijdu k moto tak pustim benzin vytahnu sitic a nastartuju na poprvi a musim rict ze od te doby co to delam takle nemam problem se startovanim ;-) zkus to treba ti to pomuze ;-)


Na DR SE vypnout benál kouhoutem pøi běžícím motoru nejde, leda vytáhnout jednu z hadiček ;)
Jinak mi to od cca 4 denní odstávky chytá taky na několikrát, i když pøed tím pøepnu kohout na PRI a slyším jak tam benál teče ... Tak nevim, Suzuki Freewind má asi stejnej motor a karbec jako DR SE, viděl jsem ji startovat po roce a šla na poprvý hned do otáček jak víno :blush:

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #1340 od Sniper
Odpověděl Sniper pro téma motor
no je mozne ze na SE to nejde ;-) ale na RSE to je vec jednoducha staci pootocit kohoutkem :evil:

Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl

sniper(zavinac)dr-650.com

ICQ: 42379274

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Dagga
  • Avatar uživatele Dagga
  • Návštěvník
  • Návštěvník
18 roků 3 měsíců zpět #1376 od Dagga
Odpověděl Dagga pro téma motor
no a zkoušel jsi pøidat trošičku na šroubku volnoběžné směsi na karbci? mě když to dělá problémy se startem tak to øeším tímhle...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.369 sekund
Powered by Kunena fórum