Download menu
-
Fórum
-
Technika
-
Motor
-
hodně zahřátá ztrácí výkon od spoda
hodně zahřátá ztrácí výkon od spoda
Méně
Více
-
Příspěvky: 9
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17167
od hace
zdravim chlapi...když se mi DR přehřeje,tak vůbec nechce jít do otáček od spoda...čim víc je zahřátá tak se posouvá "turbo efekt" vejš...poznávam to až ted když byly ty vedra a nestíhá chladit...začíná to kolem 4 tis. a když je hodně vařící tak začíná táhnout až tak v 5 tis...svíčky sem měnil a nenapadá mě nic jinýho....kdo mi poradí pošlu mu marlbora
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
street-dog
-
-
Offline
-
Velmi dobrý diskutér
-
Méně
Více
-
Příspěvky: 284
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 7
-
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17168
od street-dog
napadá mě...mají svíčky správnou barvu ?
Suzuki DR 650 RSE (1993)
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 731
-
Karma: 17
-
Obdržená poděkování 40
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17169
od backmen
Zdarec.
Půjdem na to logicky
Motorka j chlažená dvojím způsobem:vzduchem....toho máš myslím při jízdě dost
a olejem a toho máš při jízdě????????
pokud je ho dost tak se asi nedostává tam kym by měl!!!!
tak musíme hledat problém tady už kvůli tomu že problém není pokud motor trochu točíš
já bych to viděl na přicpanej chladič.....málo pravděpodobné
nebo... je v prdeli olejový čerpadlo a to asi bude ono pááč se to tady už několikrát řešilo.
toť můj názor
a malbora nekouřím
vůbec nekouřím
moderní je nekouřit!!
dej vědět jak to dopadlo
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 698
-
Karma: 21
-
Obdržená poděkování 39
-
-
-
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17173
od Heki
Kompresi má motor doboru? Oleje dost? Jak je na tom se spotřebou oleje?
No a když už jsme u těch svíček - mají správnou hodotu jakou mají mít? Jinak je klidně zkus vyměnit za ty staré (pro pokus) - občas i nové svíčky jsou vadné.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 9
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17174
od hace
Svíčky maj barvu ukázkovou a měnil sem je za nový protože to začlo dělat tohle,byly tam iridový 9ky,koupil sem NGK taky 9ky . Pro info-DR je bez TP a jezdí z 95% hoby HARD ENDURO

...když lítam nebojim se tý 160ti kilový věci dávat,jak krosce...ale taky ne pořád...chladič vyfoukávam pravidelně kompresorem...komprese se zdá velmi dobrá...spotřeba oleje v normě,občas doleju 0.5 dl...s tim se počítá když jí taham v blátě(trochu větší zápřah jak asfalt)...neřikam že to dělá při zahřátym motoru,ale když už mě začíná pálit noha tak se to děje...pěkně postupně,když sou vedra ujedu na ní tak 10 km(HARD ENDURO!!) uplně v poho a pak to pomalu začíná má zátah až tak kolem 4 tis a postupně se to přesune až k 5 tis...v dnešnim počasí si to ani pořádně neuvědomuju
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Andrej
-
-
Offline
-
Dobrý diskutér
-
-
Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Méně
Více
-
Příspěvky: 169
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17175
od Andrej
no mě tohle dělala taky, když bylo moc horko + začala klouzat spojka. Vyměnil jsem olej, a spojku a bylo po problému. Ale to bys asi poznal, že ti klouže spojka.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 9
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17183
od hace
tak je možná problém jasnej...spojka mi klouzala,sehnal sem jinou a ok...ale někdy sem měl pocit že si občas taky uklouzne...těžko hodnotit v terénu(asfalt moje DR zná jenom před garáží-nerad koukam jak mizí drapáky) a olej neni černej,je docela slušně hnědej,tak sem neměnil jenom dolil,ale udělam to...díky všem za rady
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 698
-
Karma: 21
-
Obdržená poděkování 39
-
-
-
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17185
od Heki
Jakou viskozitu tam liješ? Na takhle rozžhavený provoz to chce určitě 15W-50 nebo možná i 20W-50.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 9
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17188
od hace
lil sem tam co mi zbylo z XF 650 freewind, motul 5100 ester to je 10W40...myslel sem že skoro stejnej motor jak XF

nikdy sem nečet co se leje do DR...ted doufám že mi napíšete jakej sem debil,že leju do DR 10W40
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 698
-
Karma: 21
-
Obdržená poděkování 39
-
-
-
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17190
od Heki
Když vycházíme z toho, že to tak extrémně používáš a motor bývá často přehřátý, je lepší dát ''hustší'' olej. Zkus tu 15W-50 (Motul 5100 se dělá i v téhle viskozitě) a třeba to tomu pomůže.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 76
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 4
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17191
od drtomi
vymen rovno spojku a nelietaj s tou motorkou po terene. Ved ju musi slak trafit. Je zname ze ten jednovalec 4T potrebuje otacky. Cize das vyssie otacky a hras sa so spojkou a uz je tam opotrebenie 100x vacsie ako pri normalnej jazde.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 9
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17193
od hace
DR mam pouze jenom do terenu, na silnici mam XF 650...spojku už sem vyměnil asi před měsícem a ok a s tim olejem to vyřešim tim hustšim...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Andrej
-
-
Offline
-
Dobrý diskutér
-
-
Když nejde o život, tak jde o hovno!!
Méně
Více
-
Příspěvky: 169
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17206
od Andrej
a vyměnil jsi i spojkové pružiny? možná jsou unavené.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
-
Příspěvky: 9
-
Karma: 1
-
Obdržená poděkování 0
-
-
12 roků 11 měsíců zpět #17207
od hace
pružiny sem neměnil byly v servisní normě...a spojka je dobrá,neklouže...jenom to ve vedrech nechce táhnout od spoda..o víkend dořešim defekt a pustim se do laborování s tim olejem
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
PajaDR650
-
-
Offline
-
Velmi dobrý diskutér
-
Méně
Více
-
Příspěvky: 488
-
Karma: 8
-
Obdržená poděkování 1
-
-
12 roků 10 měsíců zpět #17355
od PajaDR650
Dřív jsem se s Dr-kem taky brodil kde se dalo, jízda stále 1 nebo 2 ale hodně znatelný úbytek výkonu z přehřátí jsem nepozoroval. Pokud se to fakt hodně hřeje, viděl bych to na hodně špatnej chladič oleje nebo dává třeba málo čerpadlo a cirkulace je pomalejší. Jo a svíčky jsem měl v největších horkách taky trošku do běla(ale opravdu mírně). Záleží co jezdíš, z vlastní zkušenosti můžu potvrdit že není problém utavit "vodníka" byť má ventilátor a olej v rámu. Musíš prostě jet a ne stále někde hnít v blátě... Průchodnost chladiče je alfa a omega, po klasickém enduro ježdění je zanesenej tak, že ztrácí velmi hodně ze své účinosti.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technika
-
Motor
-
hodně zahřátá ztrácí výkon od spoda
Vygenerováno za 0.356 sekund