Download menu
Dodatečná montáž otáčkoměru, DR600
- Rooney
-
Autor tématu
- Offline
- Novota
-
Méně
Více
- Příspěvky: 25
- Obdržená poděkování 0
13 roků 10 měsíců zpět - 13 roků 10 měsíců zpět #15916
od Rooney
Dodatečná montáž otáčkoměru, DR600 vytvořil uživatel Rooney
Zdravím.
Rád bych si na své DRko namontoval nějaký otáčkoměr.
Jde o to, že mám najeto 1200km od GO motoru a chtěl bych vědět kolik mi motor točí.
Doteď jsem jezdil tak do 90km/h a chtěl bych už jezdit i rychleji, protože kolegy celkem zdržuju
a nerad bych to nějak přetáčel.
Má někdo nějaký tip, co by se tam dalo namontovat?
Edit:
Sakra, až teď sem si všimnul, že to mam ve špatné sekci.
Rád bych si na své DRko namontoval nějaký otáčkoměr.
Jde o to, že mám najeto 1200km od GO motoru a chtěl bych vědět kolik mi motor točí.
Doteď jsem jezdil tak do 90km/h a chtěl bych už jezdit i rychleji, protože kolegy celkem zdržuju

Má někdo nějaký tip, co by se tam dalo namontovat?

Edit:
Sakra, až teď sem si všimnul, že to mam ve špatné sekci.

Poslední změna: 13 roků 10 měsíců zpět uživatelem Rooney.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
13 roků 10 měsíců zpět #15917
od Heki
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Odpověděl Heki pro téma Dodatečná montáž otáčkoměru, DR600
Jestli Tě to tak trápí, tak si sežeň palubku z posledního modelu R, co už měl vzadu kotouč a budíky s otáčkoměrem - myslím, že ty samé co mělo první DR 650. Nebo si kup Acewell.
Ale já radím vykašlat se na to. Motor snad slyšíš ne? Zajíždí se tak 1000 - 1500 km. Motor musí jít lehce, nepřetáčet, nepodtáčet, často řadit - nepřehřívat to - vyhnout se dlouhému stání (kolony, semafory), nejezdit ze začátku ve dvou a terén. Postupně přidávat zatížení. Když to budeš moc honit, bude to žrát olej a můžeš to zadřít. Když to budeš dusit, bude pak lenivá, takže to chce mít trošku cit pro motor. Hlavně nejezdi stylem na pětku do kopce a malé otáčky - to tomu škodí nejvíc. Po záběhu (mezi 1000 - 1500 km) vyměň olej i s filtrem, zkontroluj nastavení ventilů a máš zajeto. Pak už by měla bez problému snášet plné zatížení.
Ale já radím vykašlat se na to. Motor snad slyšíš ne? Zajíždí se tak 1000 - 1500 km. Motor musí jít lehce, nepřetáčet, nepodtáčet, často řadit - nepřehřívat to - vyhnout se dlouhému stání (kolony, semafory), nejezdit ze začátku ve dvou a terén. Postupně přidávat zatížení. Když to budeš moc honit, bude to žrát olej a můžeš to zadřít. Když to budeš dusit, bude pak lenivá, takže to chce mít trošku cit pro motor. Hlavně nejezdi stylem na pětku do kopce a malé otáčky - to tomu škodí nejvíc. Po záběhu (mezi 1000 - 1500 km) vyměň olej i s filtrem, zkontroluj nastavení ventilů a máš zajeto. Pak už by měla bez problému snášet plné zatížení.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- johan
-
- Offline
- Uživatel
-
Méně
Více
- Příspěvky: 18
- Obdržená poděkování 0
13 roků 10 měsíců zpět #15922
od johan
Odpověděl johan pro téma Dodatečná montáž otáčkoměru, DR600
ahoj
Pokud ti je jedno jak to bude vypadat a nechcou se ti do toho vrážet prachi tak asi nejlevnější cesta je tam prasknout otáčkoměr ze šáde. Má jednoduchý zapojení a měl by si signálem z cívky poradit. Já ho měl na MZ a dr rovněž házi jiskru při každé otočce motoru, maj podobnej rok výroby, neměl by se nějak výrazně lišit sygnál z řídící jednotky nebo jak se tomu říká, takže by to měl bejt snad cajk.(kdybych ne, tak mě někdo opravte) Nebo, další, možnost mám doma náhradní bůdíky na RSE s horší palubkou. Zbavit se toho nechci, ale kdybys moc chtěl, tak se domluvíme.
Pokud ti je jedno jak to bude vypadat a nechcou se ti do toho vrážet prachi tak asi nejlevnější cesta je tam prasknout otáčkoměr ze šáde. Má jednoduchý zapojení a měl by si signálem z cívky poradit. Já ho měl na MZ a dr rovněž házi jiskru při každé otočce motoru, maj podobnej rok výroby, neměl by se nějak výrazně lišit sygnál z řídící jednotky nebo jak se tomu říká, takže by to měl bejt snad cajk.(kdybych ne, tak mě někdo opravte) Nebo, další, možnost mám doma náhradní bůdíky na RSE s horší palubkou. Zbavit se toho nechci, ale kdybys moc chtěl, tak se domluvíme.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- DR650SE-SK
-
- Offline
- Uživatel
-
Méně
Více
- Příspěvky: 4
- Obdržená poděkování 0
13 roků 10 měsíců zpět #15928
od DR650SE-SK
Odpověděl DR650SE-SK pro téma Dodatečná montáž otáčkoměru, DR600
Mám podobný problém ja mám DR650SE a budík tachometru je v hajzlu mám rezervný ale z RSE aj s otáčkomerom. Skúšal to už niekto meniť? Treba vymeniť aj hornú konzolu alebo to ide nejako napasovať?
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Rooney
-
Autor tématu
- Offline
- Novota
-
Méně
Více
- Příspěvky: 25
- Obdržená poděkování 0
13 roků 10 měsíců zpět #15935
od Rooney
Odpověděl Rooney pro téma Dodatečná montáž otáčkoměru, DR600
No, tak otáčkoměr ze šáde, by se doma našel 
na zkoušku by stačil.
Když tak, se pak ozvu a snad by jsme se, na nějakém obchodu domluvili

na zkoušku by stačil.
Když tak, se pak ozvu a snad by jsme se, na nějakém obchodu domluvili

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.228 sekund