Download menu
Dodatečná montáž otáčkoměru, DR600
- Rooney
 - 
				
									Autor tématu
											 - Offline
 - Novota
 - 
				
			 
		Méně
		Více
		
			
	
		- Příspěvky: 25
 - Obdržená poděkování 0
 
			
	
						14 roků 5 měsíců zpět		 -  14 roků 5 měsíců zpět		#15916
		od Rooney
	
	
		
			
	
	
			 		
													
	
				Dodatečná montáž otáčkoměru, DR600 vytvořil uživatel Rooney			
			
				Zdravím.
Rád bych si na své DRko namontoval nějaký otáčkoměr.
Jde o to, že mám najeto 1200km od GO motoru a chtěl bych vědět kolik mi motor točí.
Doteď jsem jezdil tak do 90km/h a chtěl bych už jezdit i rychleji, protože kolegy celkem zdržuju
  a nerad bych to nějak přetáčel.
Má někdo nějaký tip, co by se tam dalo namontovat?
Edit:
Sakra, až teď sem si všimnul, že to mam ve špatné sekci.
			
					Rád bych si na své DRko namontoval nějaký otáčkoměr.
Jde o to, že mám najeto 1200km od GO motoru a chtěl bych vědět kolik mi motor točí.
Doteď jsem jezdil tak do 90km/h a chtěl bych už jezdit i rychleji, protože kolegy celkem zdržuju
Má někdo nějaký tip, co by se tam dalo namontovat?
Edit:
Sakra, až teď sem si všimnul, že to mam ve špatné sekci.
		Poslední změna: 14 roků 5 měsíců zpět  uživatelem Rooney.			
			Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
 - 
				
											 - Offline
 - Výborný diskutér
 - 
				
			 
			
	
						14 roků 5 měsíců zpět				#15917
		od Heki
	
	
		
			
					
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
					
	
			
			 		
													
	
				Odpověděl Heki pro téma Dodatečná montáž otáčkoměru, DR600			
			
				Jestli Tě to tak trápí, tak si sežeň palubku z posledního modelu R, co už měl vzadu kotouč a budíky s otáčkoměrem - myslím, že ty samé co mělo první DR 650. Nebo si kup Acewell.
Ale já radím vykašlat se na to. Motor snad slyšíš ne? Zajíždí se tak 1000 - 1500 km. Motor musí jít lehce, nepřetáčet, nepodtáčet, často řadit - nepřehřívat to - vyhnout se dlouhému stání (kolony, semafory), nejezdit ze začátku ve dvou a terén. Postupně přidávat zatížení. Když to budeš moc honit, bude to žrát olej a můžeš to zadřít. Když to budeš dusit, bude pak lenivá, takže to chce mít trošku cit pro motor. Hlavně nejezdi stylem na pětku do kopce a malé otáčky - to tomu škodí nejvíc. Po záběhu (mezi 1000 - 1500 km) vyměň olej i s filtrem, zkontroluj nastavení ventilů a máš zajeto. Pak už by měla bez problému snášet plné zatížení.
							Ale já radím vykašlat se na to. Motor snad slyšíš ne? Zajíždí se tak 1000 - 1500 km. Motor musí jít lehce, nepřetáčet, nepodtáčet, často řadit - nepřehřívat to - vyhnout se dlouhému stání (kolony, semafory), nejezdit ze začátku ve dvou a terén. Postupně přidávat zatížení. Když to budeš moc honit, bude to žrát olej a můžeš to zadřít. Když to budeš dusit, bude pak lenivá, takže to chce mít trošku cit pro motor. Hlavně nejezdi stylem na pětku do kopce a malé otáčky - to tomu škodí nejvíc. Po záběhu (mezi 1000 - 1500 km) vyměň olej i s filtrem, zkontroluj nastavení ventilů a máš zajeto. Pak už by měla bez problému snášet plné zatížení.
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- johan
 - 
				
											 - Offline
 - Uživatel
 - 
				
			 
		Méně
		Více
		
			
	
		- Příspěvky: 18
 - Obdržená poděkování 0
 
			
	
						14 roků 5 měsíců zpět				#15922
		od johan
	
	
		
			
	
			
			 		
													
	
				Odpověděl johan pro téma Dodatečná montáž otáčkoměru, DR600			
			
				ahoj
Pokud ti je jedno jak to bude vypadat a nechcou se ti do toho vrážet prachi tak asi nejlevnější cesta je tam prasknout otáčkoměr ze šáde. Má jednoduchý zapojení a měl by si signálem z cívky poradit. Já ho měl na MZ a dr rovněž házi jiskru při každé otočce motoru, maj podobnej rok výroby, neměl by se nějak výrazně lišit sygnál z řídící jednotky nebo jak se tomu říká, takže by to měl bejt snad cajk.(kdybych ne, tak mě někdo opravte) Nebo, další, možnost mám doma náhradní bůdíky na RSE s horší palubkou. Zbavit se toho nechci, ale kdybys moc chtěl, tak se domluvíme.
					Pokud ti je jedno jak to bude vypadat a nechcou se ti do toho vrážet prachi tak asi nejlevnější cesta je tam prasknout otáčkoměr ze šáde. Má jednoduchý zapojení a měl by si signálem z cívky poradit. Já ho měl na MZ a dr rovněž házi jiskru při každé otočce motoru, maj podobnej rok výroby, neměl by se nějak výrazně lišit sygnál z řídící jednotky nebo jak se tomu říká, takže by to měl bejt snad cajk.(kdybych ne, tak mě někdo opravte) Nebo, další, možnost mám doma náhradní bůdíky na RSE s horší palubkou. Zbavit se toho nechci, ale kdybys moc chtěl, tak se domluvíme.
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- DR650SE-SK
 - 
				
											 - Offline
 - Uživatel
 - 
				
			 
		Méně
		Více
		
			
	
		- Příspěvky: 4
 - Obdržená poděkování 0
 
			
	
						14 roků 5 měsíců zpět				#15928
		od DR650SE-SK
	
	
		
			
	
			
			 		
													
	
				Odpověděl DR650SE-SK pro téma Dodatečná montáž otáčkoměru, DR600			
			
				Mám podobný problém ja mám DR650SE a budík tachometru je v hajzlu mám rezervný ale z RSE aj s otáčkomerom. Skúšal to už niekto meniť? Treba vymeniť aj hornú konzolu alebo to ide nejako napasovať?			
					Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Rooney
 - 
				
									Autor tématu
											 - Offline
 - Novota
 - 
				
			 
		Méně
		Více
		
			
	
		- Příspěvky: 25
 - Obdržená poděkování 0
 
			
	
						14 roků 5 měsíců zpět				#15935
		od Rooney
	
	
		
			
	
			
			 		
													
	
				Odpověděl Rooney pro téma Dodatečná montáž otáčkoměru, DR600			
			
				No, tak otáčkoměr ze šáde, by se doma našel  
na zkoušku by stačil.
Když tak, se pak ozvu a snad by jsme se, na nějakém obchodu domluvili
			
					na zkoušku by stačil.
Když tak, se pak ozvu a snad by jsme se, na nějakém obchodu domluvili
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
		Vygenerováno za 3.153 sekund