Download menu
Rozdil R,RE-SE
- ironracing
- Offline
- Diskutér
- Příspěvky: 82
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
se podívej na krk øízení z pravé strany na vinko.Začíná SP .............Já mám SP44 a to je Rko rv.93.Jinak jsem nejel na jiným DRku,ale Rko jem si poøídil protože je víc cestovnější a dakarovější.SE vypadá divně
no takze kubo...
mam tam jp...sp45...
co to je???
nejsi z cukru, tak nefnukaj!!!
IronRacing
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- VFR
- Offline
- Dobrý diskutér
- Příspěvky: 145
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
pivca: stim stojem, nebo co to je to bylo dobry:laugh:
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
- Offline
- Výborný diskutér
- XTZ 750 Superténéré
Je to vlastně Rko,ale má startér <br /><br />Editováno: MotejlKuba, at: 2008/05/16 19:57
Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti
Taky mám vlastní web
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- ironracing
- Offline
- Diskutér
- Příspěvky: 82
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
nejsi z cukru, tak nefnukaj!!!
IronRacing
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
- Offline
- Výborný diskutér
- XTZ 750 Superténéré
Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti
Taky mám vlastní web
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- ironracing
- Offline
- Diskutér
- Příspěvky: 82
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
nejsi z cukru, tak nefnukaj!!!
IronRacing
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
- Offline
- Výborný diskutér
- XTZ 750 Superténéré
Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti
Taky mám vlastní web
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
- Offline
- Výborný diskutér
- XTZ 750 Superténéré
R-ko r.v 1992-95 je na omak citelně těžší a má jistou nevíhodu se šponováním vyvažovacího øetízku po 6 tis. km a pro někoho nepohodlnou nakopávací páku,motor jde dobøe do otáček a má dobrý tah,podvozek je slušný,ale je potøeba si poøídit pøitvrzené pružiny do vidlí a zvolit hustší olej do nich,centrál je prcek a je potøeba nastavit pružinu na doraz,nebo také zvolit novou pøitvrzenou pružinu,pak se stím dá lítat terénem,těžiště je dobøe položené a jen tak motorku něco nerozhodí.Na R-ko sou některé ND levnější jako napø. brzdový kotouč,øetězová sada,díly do motru.R-ko má větší nádrž a širší sedlo,vypadá Dakarově,je to klasický dělník,který nezklame
SE-čko rv. 1996-do teď. Je o dost lehčí a odpadla starost o vyvažovák,vlastní el. startér,motor táhne taky velice dobøe,podvozek je lepší něž má R-ko:téhle motorce to stačí a nevidím v něm nedostatky,v terénu se na tom jezdí báječně,motorka se nad výmoly vznáší a tady taky z mé strany není problém,některé díly sou sice dražší,ale dá se to pøežít.SE vlastní menší nádrž a uzčí sedlo,motorka pùsobí male,ale není to tak,když nasednete,jde z ní respekt,po zaøezení prvního pøevodovýho stupně a otočením plynu se motorka bez problému začne vznášet pøedním kolem ve vzduchu a věøte že jsem si zkusil i pøední brzdu a nějaký ten nájezd na skok a maximálku.Nedokážu si pøedstavit SE se sportovním výfukem a poladěným karbcem-to musí být mazec jako ...
Závěrem:Chci si poøídit SE,je to moderní,spolehliví stroj,krosového vzhledu a mnoha užití
Pùvodně jsem si chtěl koupit KTM LC4 640 Adventure,ale miluji značku suzuki a DR 650 SE mi bude vyhovovat a budu rád když ji budu parkovat vedle své 650 R
Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti
Taky mám vlastní web
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
- Offline
- Diskutér spamista :-)
- Příspěvky: 2487
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21
K ceně těch dílù, tak napø. ty brzdové kotouče:
Bavil jsem se o tom s Aldym na BIG srazu, mrkli jsme po pár pivech na ně Podle oka stejný jako na Rku , pak jsem si o ně napsal, no nebyly, ale naprosto v poho si je vzal zpátky + ty moje ojetý jako vzor, a za měsíc jsem je měl za stejný peníze, pøední plovoucí 2 500,-, zadní 1 300,- Ještě to nemám v kupě, takže až na tom něco najedu je mùžu teprve ohodnotit.
Jinak ty spotøební věci, oleje atp. vyjdou nastejno, díly do motoru nebo na rám a pod. asi taky.
Otázkou pro každého je, jak se srovná s tím, že SE je od roku 1996 (to je skoro 13 let pánové a dámy) a pøedchùdci cca 1990 (to radši už nepočítat ), tím mám na mysli, že si koupí skoro 20 let starou motorku, a bude od toho čekat hodně muziky a za málo peněz. Má to už všechno něco nalítáno, v jakém stavu to je, záleží jen na lidech, co se o to starali nebo nestarali. To napínání vyvažovacího øetízku prostě u neSE patøí k údržbě, bylo to tak vymyšlený, někdo ho chce napínat i u SE že , tøeba i proto je motor u SE konstrukčně jinej.
Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- PajaDR650
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
- Příspěvky: 488
- Karma: 8
- Obdržená poděkování 1
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- honz
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
Jinak jako výhody pro SE hovoøí nižší hmotnost, novější motor, lepší ovladatelnost...Je prostě novější.
Ale už by bylo na čase udělat nové DRko, jak píše Pája. Já bych vycházel z DRZ ale o objemu 650cm3. Jenomže to je asi zatím jenom sen:S
Ráfky, dráty, niple, výplety...
http://www.hprwheels.cz/
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.