Download menu

Rozdil R,RE-SE

Více
16 roků 6 měsíců zpět #5211 od ironracing
Odpověděl ironracing pro téma Rozdil R,RE-SE
MotejlKuba napsáno:

se podívej na krk øízení z pravé strany na vinko.Začíná SP .............Já mám SP44 a to je Rko rv.93.Jinak jsem nejel na jiným DRku,ale Rko jem si poøídil protože je víc cestovnější a dakarovější.SE vypadá divně :whistle: :huh: :evil:


no takze kubo...
mam tam jp...sp45...
co to je???

nejsi z cukru, tak nefnukaj!!!
IronRacing

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #5221 od VFR
Odpověděl VFR pro téma Rozdil R,RE-SE
ja mam zacatek vinka JS1SP46. mam secko!
pivca: stim stojem, nebo co to je :laugh: :laugh: to bylo dobry:laugh: :laugh: :laugh:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
16 roků 6 měsíců zpět #5229 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma Rozdil R,RE-SE
Tak to je pøed model SEčka RE

Je to vlastně Rko,ale má startér :side:<br /><br />Editováno: MotejlKuba, at: 2008/05/16 19:57

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #5239 od ironracing
Odpověděl ironracing pro téma Rozdil R,RE-SE
aha. diky kubo. myslel sem si. nevis mi povidat, ci maju secky 650ky deere 1993 totozne rozety, sekundare a retaze?

nejsi z cukru, tak nefnukaj!!!
IronRacing

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
16 roků 6 měsíců zpět #5246 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma Rozdil R,RE-SE
Jo maj,myslím,že až SE tj.SP46 ma jinou øetězovku :whistle:

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #5287 od ironracing
Odpověděl ironracing pro téma Rozdil R,RE-SE
nevis mi odporucit nejaku za dobru cenu? mam to jak traky...:woohoo:

nejsi z cukru, tak nefnukaj!!!
IronRacing

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
16 roků 6 měsíců zpět #5291 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma Rozdil R,RE-SE
Nejlepší varianta X-ring od RK,cena 2100 kč,pastorek cca 350 kč a rozeta cca 500 kč seženeš to tady www.motodrive.cz/ Tenhle chlápek je dost v poho a doporučil mi tenhle øetěz,jezdí motokros a taky ho používá :whistle: ;)

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • MotejlKuba
  • Avatar uživatele MotejlKuba
  • Offline
  • Výborný diskutér
  • Výborný diskutér
  • XTZ 750 Superténéré
Více
15 roků 11 měsíců zpět #8033 od MotejlKuba
Odpověděl MotejlKuba pro téma Rozdil R,RE-SE
Chtěl bych porovnat R-ko s SE-čkem
R-ko r.v 1992-95 je na omak citelně těžší a má jistou nevíhodu se šponováním vyvažovacího øetízku po 6 tis. km a pro někoho nepohodlnou nakopávací páku,motor jde dobøe do otáček a má dobrý tah,podvozek je slušný,ale je potøeba si poøídit pøitvrzené pružiny do vidlí a zvolit hustší olej do nich,centrál je prcek a je potøeba nastavit pružinu na doraz,nebo také zvolit novou pøitvrzenou pružinu,pak se stím dá lítat terénem,těžiště je dobøe položené a jen tak motorku něco nerozhodí.Na R-ko sou některé ND levnější jako napø. brzdový kotouč,øetězová sada,díly do motru.R-ko má větší nádrž a širší sedlo,vypadá Dakarově,je to klasický dělník,který nezklame

SE-čko rv. 1996-do teď. Je o dost lehčí a odpadla starost o vyvažovák,vlastní el. startér,motor táhne taky velice dobøe,podvozek je lepší něž má R-ko:téhle motorce to stačí a nevidím v něm nedostatky,v terénu se na tom jezdí báječně,motorka se nad výmoly vznáší a tady taky z mé strany není problém,některé díly sou sice dražší,ale dá se to pøežít.SE vlastní menší nádrž a uzčí sedlo,motorka pùsobí male,ale není to tak,když nasednete,jde z ní respekt,po zaøezení prvního pøevodovýho stupně a otočením plynu se motorka bez problému začne vznášet pøedním kolem ve vzduchu a věøte že jsem si zkusil i pøední brzdu a nějaký ten nájezd na skok a maximálku.Nedokážu si pøedstavit SE se sportovním výfukem a poladěným karbcem-to musí být mazec jako ...
Závěrem:Chci si poøídit SE,je to moderní,spolehliví stroj,krosového vzhledu a mnoha užití
Pùvodně jsem si chtěl koupit KTM LC4 640 Adventure,ale miluji značku suzuki a DR 650 SE mi bude vyhovovat a budu rád když ji budu parkovat vedle své 650 R :kiss: :silly:

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti :)
Taky mám vlastní web :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět - 15 roků 11 měsíců zpět #8039 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Rozdil R,RE-SE
Zrovna jsem chtěl založit nové téma, že tu motorku asi nikdy neprodam, protože si to prostě nezaslouží, za tu cenu, jak se plus mínus dneska prodávaj ;) Kdybych měl zbytečné peníze, tak už mi stojí Rko taky v garáži, napø. ta Pažnautová leštěnka, ta se mi líbí moc.

K ceně těch dílù, tak napø. ty brzdové kotouče:

Bavil jsem se o tom s Aldym na BIG srazu, mrkli jsme po pár pivech na ně :woohoo: Podle oka stejný jako na Rku , pak jsem si o ně napsal, no nebyly, ale naprosto v poho si je vzal zpátky + ty moje ojetý jako vzor, a za měsíc jsem je měl za stejný peníze, pøední plovoucí 2 500,-, zadní 1 300,- Ještě to nemám v kupě, takže až na tom něco najedu je mùžu teprve ohodnotit.

Jinak ty spotøební věci, oleje atp. vyjdou nastejno, díly do motoru nebo na rám a pod. asi taky.

Otázkou pro každého je, jak se srovná s tím, že SE je od roku 1996 (to je skoro 13 let pánové a dámy) a pøedchùdci cca 1990 (to radši už nepočítat :woohoo:), tím mám na mysli, že si koupí skoro 20 let starou motorku, a bude od toho čekat hodně muziky a za málo peněz. Má to už všechno něco nalítáno, v jakém stavu to je, záleží jen na lidech, co se o to starali nebo nestarali. To napínání vyvažovacího øetízku prostě u neSE patøí k údržbě, bylo to tak vymyšlený, někdo ho chce napínat i u SE že :P , tøeba i proto je motor u SE konstrukčně jinej.

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Poslední změna: 15 roků 11 měsíců zpět uživatelem Piwča.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • PajaDR650
  • Avatar uživatele PajaDR650
  • Offline
  • Velmi dobrý diskutér
  • Velmi dobrý diskutér
Více
15 roků 11 měsíců zpět #8041 od PajaDR650
Odpověděl PajaDR650 pro téma Rozdil R,RE-SE
Hezky jste to tady popsali ty naše "Doktùrky". Jak ale Pivča nakousnul, všechno jsou to krásné stroje, ale když uvážím, že SE vzniklo v roce 1996 což je pøed 12 lety a od té doby se na něm prakticky nic nezměnilo, je to smutné. Očekával bych trochu chod s dobou u tak věhlasného endura jakým DR bezesporu je. Podvozek SE nebyl možná špatnej v tom roce 96, ale dnes.... to fakt nestačí. Nemožnost nastavení čehokoliv je dnes u endura prostě nedostačující(štelování tuhosti zadní pružiny beru jako znouzecnost - ničemu to moc nepomùže). Motor by si zasloužil též omlazovací kùru - já osobně bych uvítal u 650 vodou chlazenej motor, ostøejší vačky(DOHC), mohlo by se jí k vyššímu kompresnímu poměru. Nakrmit to pak pøímým karbíkem(méně ekonomické ale zas to prostě jede...) nebo šáhnout už po vstøíkování. K tomu poupravený a zmodernizovaný podvozek z DR-Z a je na světe enduro které mùže směle konkurovat KTM 690 s BMW G650 a ani by to nemohlo tolik stát. K tomu už mělo dojít tak mezi roky 2000-2002, kdy byl podle mě už nejvyšší čas zmodernizovat DR650 SE. Dnes jsme si mohli my méně majetní poøizovat takové dobøe ojeté stroje za krásné peníze. Takže DR650 je pro mne kult, ale začíná pomalu zapadat prachem dob dávno minulých. :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #8091 od honz
Odpověděl honz pro téma Rozdil R,RE-SE
Měl jsem Rko a teď mám SEčko a musím øíct, že to Rko bylo, no vlastně poøád ještě je výkonější. Ikdyž ne o moc (R 34kw, SE 32kw myslím). Byl jsem zvyklej na R, které mělo laďák a pøi pøesednutí na SE to bylo skoro jak na babetu. Začal jsem váhat, jestli vlastně to SE chci...Ale nakonec jsem ho vzal a udělal jsem dobøe. První co jsem udělal byl pro SE laďák a to byla změna! No a další "tuning" následuje.
Jinak jako výhody pro SE hovoøí nižší hmotnost, novější motor, lepší ovladatelnost...Je prostě novější.
Ale už by bylo na čase udělat nové DRko, jak píše Pája. Já bych vycházel z DRZ ale o objemu 650cm3. Jenomže to je asi zatím jenom sen:S

Ráfky, dráty, niple, výplety... :ohmy:
http://www.hprwheels.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.362 sekund
Powered by Kunena fórum