Download menu
otáèky, cestovní rychlost, ap.
- martyzostravska
- Autor tématu
- Návštěvník
motor pod 2000ot/min ani náhodou, do 3500ot/min se chová nervózně, vibruje, ke 4000ot/min toto pøestává a motor začíná jít hladce a v klídku. To ovšem znamená: 50km/h na trojku, 60km/h na trojku, na 4 to vibruje, to samé, 90km/h na 4, pětka má smysl tak od 100km/h nahoru a toa 100km/h je na hraně. Což je mi líto. Nekoupil jsem si motorku s pětivkaltem, abych na 5ku lítal jen po dálnicích, což pro mne znamená tak 2x za sezónu. Uvažuji a koupi jiného kolečka náhonu sekundáru, tak o zub, maximálně 2menší. A otázečka: jak se Vám chovají drka? poopø má někdo zkušenosti s lehčím celkovým pøevodem? díky M
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- admin
- Offline
- Moderator
- Příspěvky: 677
- Karma: 21
- Obdržená poděkování 11
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin
- Offline
- Diskutér spamista :-)
- Příspěvky: 2196
- Karma: 19
- Obdržená poděkování 92
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- martyzostravska
- Autor tématu
- Návštěvník
www.dr-650.com/index.php?option=com_zoom...amp;key=37&hit=1
je tabulka otáček v závislosti na rchlosti, je to na sekundární kolečko 16zubù, rozeta 42 zubù. POvedlo s emi to pøesně?
Chci emulovat posun otáček, proto ta kontrola. Díky
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- honz
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
Ráfky, dráty, niple, výplety...
http://www.hprwheels.cz/
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Sniper
- Offline
- Moderator
- Příspěvky: 1781
- Karma: 12
- Obdržená poděkování 16
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- honz
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
Presne tak pod 3t otacek to nema smysl aby jsi mohl jezdit pod 3t na DRku tak by jsi musel udela \"par mensich\" uprav jako napr, svody, ladak, filtr, pretryskovat a nechat seridit na dynamu suma sumarum kolem 15kkc hrubej odhad
Nebo jiná øetězovka.
Ráfky, dráty, niple, výplety...
http://www.hprwheels.cz/
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Sniper
- Offline
- Moderator
- Příspěvky: 1781
- Karma: 12
- Obdržená poděkování 16
Nebo jiná øetězovka.
To je moc levne reseni do toho bych nikdy nesel(joke)
ale to je jenom o tom z zmenis zuby a tim to samozrejme posunes nekam jinam ale dycky tim neco stratis max rychlost a tak. i kdyz to asi neni tak sileny a kdo jinej mimo me na tom lita 160?
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- martyzostravska
- Autor tématu
- Návštěvník
Sniper napsal:
Presne tak pod 3t otacek to nema smysl aby jsi mohl jezdit pod 3t na DRku tak by jsi musel udela \"par mensich\" uprav jako napr, svody, ladak, filtr, pretryskovat a nechat seridit na dynamu suma sumarum kolem 15kkc hrubej odhad
Nebo jiná øetězovka.
Spíš pod 4t to nemá cenu, od 4 nahoru je to úplně klidné, ale, moto je v záběhu.... a jak je karbec seštelovaný zatím netuším, no asi se podívám na zoubek. BTW www.martyzostravska.wz.cz , mé stránky, sice ještě neaktualizované (budou brzo, již píši tuto sezónu), ale moje
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Martin
- Offline
- Diskutér spamista :-)
- Příspěvky: 2196
- Karma: 19
- Obdržená poděkování 92
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- suchac
- Návštěvník
u mne to uplne neplati )))
ma posunutou jehlu na krajni risku a ladak ,prevody 16/42 a neni problem jet na 2000 na jekejkoli kvalt samo ze to neni na nejaky drasticky pridavani ale neskube no a od 2500 uz za to muzu vklidu tahat nebo jet ve dvou )))
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Venca
- Návštěvník
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- ladi
- Offline
- Dobrý diskutér
Vedle volnoběžky je to tak trošku nedostatek, ale možná je to spíš zvyk z pøedchozí moto a otázka času...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Sniper
- Offline
- Moderator
- Příspěvky: 1781
- Karma: 12
- Obdržená poděkování 16
Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
- Offline
- Výborný diskutér
- XTZ 750 Superténéré
Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti
Taky mám vlastní web
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- madman650
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
- Příspěvky: 356
- Karma: 3
- Obdržená poděkování 1
a tu rozetu z hnojáku jsem měl na 250 taky ,sice to jelo max.70 km za hodku,ale na jedničku jsem s tím tahal døevo z lesa
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- ladi
- Offline
- Dobrý diskutér
Je radost to tam kopat tak, aby dr měla co nejlepší odpich a zvuk, kterej rád poslouchám i já pøes blembák
Horší je to ve městě, když se tahneš v koloně, jednička je rychlá a poøád musíš vymačkávat spojku...ble
Na tohle bylo zlatý VFR...ale to už je jiná kapitola,
DR je prostě nádhernej cesák a s pøevodama se porvu i bez cizích rozet, čágos fšem
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
- Offline
- Výborný diskutér
- XTZ 750 Superténéré
Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti
Taky mám vlastní web
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- ladi
- Offline
- Dobrý diskutér
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
- Offline
- Výborný diskutér
- XTZ 750 Superténéré
aneb. malá rozeta
Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti
Taky mám vlastní web
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.