Download menu

Výměna řetězového kolečka za menší

Více
7 roků 6 měsíců zpět #14949 od Piwča
Odpověděl Piwča pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
Ještě tam nějak dostat i ty koně z toho půlitra a máš hotovo :woohoo:

Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
7 roků 6 měsíců zpět #14950 od pazhaut
Odpověděl pazhaut pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
Piwča napsal:

Ještě tam nějak dostat i ty koně z toho půlitra a máš hotovo :woohoo:


půllitra mu dovezu na sraz :laugh:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
7 roků 3 měsíců zpět #15627 od PeDRo007
Odpověděl PeDRo007 pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
Ahoj, vim, že už je to staré téma, ale přece jen bych přispěl, protože to tu nebylo dořešeno. Taky jsem si koupil menší 15ti zubové kolečko a ani u něj neni možné použít originální jistící plech. Podle prodejce od kterého jsem koupil kolečko se jiný plech než origo neprodává. Takže jsem to vyřešil osoustružením původního. Ničemu to nevadí, jen už se nedá použít gumová podložka. Ale vůle, která na kolečku stejně musí být se zásadně nezvětšila. Jak se tu mluvilo o samostatných podložkách pod každý šroub zvlášť, tak takhle to řešit nejde. Stačí se podívat jak funguje bajonetový zámek na jistísím plechu a je hned každému jasné proč. Jinak na jízdě se menší kolečko neprojevilo tak jak bych si představoval, aspoň mě to tak připadá, klidně bych dal 14ti zubové.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
7 roků 3 měsíců zpět #15637 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
Nějak jsem nepochopil-dal jsem menší 15ti zubové kolečko. :ohmy:
Ty jsi tam měl původně 16ti zubové? :ohmy:
Myslím si,že základ je 15. ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
7 roků 3 měsíců zpět #15662 od DRát
Odpověděl DRát pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
Já měnil v pátek taky to přední.
Origo je 16 zubu a dával sem 15 zubé prodejce říkal že byl docela problém ho sehnat ale nakonec se zadařilo.
Rozdil je pro mě famozní rychlosti pro mě tět líp odstupnovaný a hlavně se dá krásně valit na 5ku 90km/h bez vybrací točí to přesně 4000ot./min.
A taky mě docela štvala ta dlouhá jednička.
Jediný problém byl s plechovou zajištovaci podložkou která se musela stočit na soustruhu o nějaké 3mm po obvodu,gumu jsem vyhodil ta je stejne jenom pro parádu.
Jinak doporučuji firmu motořetězy.cz kde jsem koupil řetězovou sadu D.I.D. 520VX,rozeta 42zubu,pastorek 15zubu,+spojka za neskutečných 1990kč

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
7 roků 3 měsíců zpět #15669 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
Já zapomněl(nevšimnul si),že nemáš SE a že máš tedy trochu jiný řetěz(520) :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 11 měsíců zpět #17614 od drtomi
Odpověděl drtomi pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
Tak vcera som na mojej DR650RSE 1994 vymenil 16 zubove za 15. Vzadu mam 42 zubov. Podla vypoctov by mala klesnut rychlost o 6,66%. Po teste to bolo 6,25% (nepresnost merania).

Pri 14 zubovom klesa rychlost o 14,28%. (oproti 16 zubom)

S vymenou som nemal problem len som hriadel musel poriadne vycistit a zasadlo to tam. Mam pocit ze na RSke som to tam mal inac riesene.

Teraz tam mam: oz. koleso, drazk.podlozka, gumena podlozka, tanierik s troma otvormi pre skrutky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 2 měsíců zpět - 5 roků 2 měsíců zpět #18285 od Dušan
Odpověděl Dušan pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
Zdravím, tak jsem se odhodlal poprvé sem napsat. Je to sice staré téma,ale pro mě aktuální problém.. zjistil jsem, že mám na svým DRku 15tizub kolečko místo origo 16ti. Někteří jste tu psali že je to lepší, ale víte jak to je...dokud to člověk sám nezkusí....takže bych potřeboval sehnat ten 16tizub,nákej jetej (chápej levně :) ), abych to ozkoušel co mi líp bude vyhovovat, než koupím celou novou řetězovou sadu.. Neválí se vám někomu zbytečně doma?
Děkuji za vstřícné i ty nevstřícné odpovědi

Suzuki DR 650 1990
Poslední změna: 5 roků 2 měsíců zpět uživatelem Dušan.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 2 měsíců zpět #18288 od pazhaut
Odpověděl pazhaut pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
covece kuknu jestli jsem nevyhodil, jestli ne, tak dovezu na sraz
Poděkovali: Piwča

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 2 měsíců zpět #18289 od Dušan
Odpověděl Dušan pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
Když koukneš,budu rád.Ale v termínu konání srazu jsem bohužel v práci... kdyžtak bychom se domluvili jinak..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
5 roků 1 měsíc zpět #18440 od Dušan
Odpověděl Dušan pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
Tak dnes konečně bylo hezky,tak jsem jel zkusit to 16ti zubý kolečko od Backmena a musím říct že mi to vyhovuje o něco víc. Jednotlivý rychlosti jsou delší a ani jsem nepřišel o zátah v nižších otáčkách...při 3000 ot. mi to necukalo ani předtím a i teď si s tím motor poradí. Takže u mě spokojenost. Tímto převelice děkuju Backmenovi za poskytnutí kolečka a Adminovi za kurýrní službu :) Jsem dlužníkem a platím zlatem (tekutým ;) ) jen co se někde potkáme!
Poděkovali: Piwča

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
3 roků 8 měsíců zpět - 3 roků 8 měsíců zpět #19778 od pazhaut
Odpověděl pazhaut pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
něco pro ty, jenž laboruji s řetězovkou www.gearingcommander.com ;)
Poslední změna: 3 roků 8 měsíců zpět uživatelem pazhaut.
Poděkovali: Piwča

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
2 roků 10 měsíců zpět - 2 roků 10 měsíců zpět #20304 od Zvěřáki
Odpověděl Zvěřáki pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
Ahoj.
Nekde tady ve foru jsem psal o 14z oprava: 13Z pastorku na DR650se. To bylo když jsem ho koupil u Beran tunning. Jsou jediní, kdo mi po 3 letech hledání dali do výroby a od jara u nich lze normálně koupit.
Nyní mám za sebou pomalu sezónu. V terénu jedině 14z 13Z. Mimo terén jezdím 15z.14Z Chování v terénu mohu jen chválit. Snad jen více se opotřebovává plastová lyžina pod řetězem, ale né rapidně. Řetěz je prostě blíž. Těžké, pomalé pasáže se jedou mnohem lépe. Rychlejší pasujou akorád na 2rd. nebo 3rd, když dříve to bylo málo.. Prostě projedu co se dříve nedalo (Pneu Heidenau K69 front a K74 zadek)
Na cestě s 14z je 13O/kmh maximálka, ale samozřejmě je ideální jezdit do 100 km/h.
Výdrž pastorku zatím dobrá. O řetězovku se starám, takže po takovém bahnivém půldenním ježdění je vypucování a namazání samozřejmost.
Takže domporučit mohu s klidným svědomím.
Poslední změna: 2 roků 10 měsíců zpět uživatelem Zvěřáki. Důvod: Hlava na výměnu :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
2 roků 10 měsíců zpět #20305 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
14tka kolečko se dá koupit bez problémů.
Akorát jsem měl ještě vzadu 43 zubovou rozetu z Freewinda. 2 zuby jsou už taky poznat.
Jen 130 po silnici se 14ctkou-no nevim :evil: :silly: ,to jezdím se 16 a 41 vzadu.
Jinak máš v tom,co jsi psal pravdu. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
2 roků 10 měsíců zpět - 2 roků 10 měsíců zpět #20309 od Zvěřáki
Odpověděl Zvěřáki pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
1413-ka kolečko na SE bez problému? Tak sem dej aspoň dva nebo 3 linky.... Na SE jej v repubice ještě do jara nikdo nevyráběl. Pak začal Beran Tunning po předchozím půlročním "přemlouvání" Jestli ho dnes nabízí ještě nějaká jiná firma, nevím, ale na jaře se sehnat nedalo. Tak bych rád viděl další možnosti, kde se dá to koupit? Hm?
130 je maximálka..tachometrová. 100kmh se dá jet trvale bez huntování motoru. Mám převod 14/4243 - na cestu , v terénu 13/42,43 maximálka nižší...přesně nevím
Poslední změna: 2 roků 10 měsíců zpět uživatelem Zvěřáki.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
2 roků 10 měsíců zpět #20310 od Martin
Odpověděl Martin pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
Kolečko jsem kupoval v Elitu. Odkaz ti zkusím sehnat.
Označení Elit MO103-524-14 nebo JTF1448-14.
Jinak jsem jinde nekoukal,jsem sice starý šetřílek,ale v Elitu byla cena příznivá a dodání bylo tehdy hned. :)
Mám převod 15-41 nebo 16-41. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
2 roků 10 měsíců zpět - 2 roků 10 měsíců zpět #20317 od Zvěřáki
Odpověděl Zvěřáki pro téma Výměna řetězového kolečka za menší
Velká omluva!
Mě už normálně v té palici vynechává!
Píšu 14Z pastorek, ale myslím 13Z pastorek!!!
Takže celý můj text výše je k 13 zubovému kolečku.
Zde text od firmy, která je jediná v ČR vyrobyla a nyní od jara nabízí:

Od: Gabriela Beranová <Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.>

Datum: 19. 3. 2015 11:57:19
Předmět: RE: [SPAM] RE: [SPAM] řetězové kolečko DR650SE rv. od 96-
Dobrý den,
Dnes jsem dostala fakturu od dodavatele a kolečko na faktuře na DR 650 SE 13 zubů je. Zboží by mělo dorazit po velikonocích. Jakmile bude dám Vám ihned vědět.
Přeji hezký den
Beranová Gabriela
13Z jsi asi neřešil :D Převod do terénu mám tedy 13/43

Zde je link z těchto stránek na diskuzi, kde jsem to na jaře před sezonou řešil:
www.dr-650.com/index.php/forum/2-motor/1...rozsireni-sortimentu
Poslední změna: 2 roků 10 měsíců zpět uživatelem Zvěřáki.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Více
1 rok 3 měsíců zpět #20951 od RedBoryyys

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 3.123 sekund
Powered by Kunena fórum