Download menu
Rozdil R,RE-SE
- ironracing
-
- Offline
- Diskutér
-
- Příspěvky: 82
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
se podívej na krk øízení z pravé strany na vinko.Začíná SP .............Já mám SP44 a to je Rko rv.93.Jinak jsem nejel na jiným DRku,ale Rko jem si poøídil protože je víc cestovnější a dakarovější.SE vypadá divně
![]()
![]()
no takze kubo...
mam tam jp...sp45...
co to je???
nejsi z cukru, tak nefnukaj!!!
IronRacing
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- VFR
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 145
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
pivca: stim stojem, nebo co to je




Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- XTZ 750 Superténéré
Je to vlastně Rko,ale má startér

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti

Taky mám vlastní web

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- ironracing
-
- Offline
- Diskutér
-
- Příspěvky: 82
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0
nejsi z cukru, tak nefnukaj!!!
IronRacing
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- XTZ 750 Superténéré

Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti

Taky mám vlastní web

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- ironracing
-
- Offline
- Diskutér
-
- Příspěvky: 82
- Karma: 1
- Obdržená poděkování 0

nejsi z cukru, tak nefnukaj!!!
IronRacing
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- XTZ 750 Superténéré


Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti

Taky mám vlastní web

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- XTZ 750 Superténéré
R-ko r.v 1992-95 je na omak citelně těžší a má jistou nevíhodu se šponováním vyvažovacího øetízku po 6 tis. km a pro někoho nepohodlnou nakopávací páku,motor jde dobøe do otáček a má dobrý tah,podvozek je slušný,ale je potøeba si poøídit pøitvrzené pružiny do vidlí a zvolit hustší olej do nich,centrál je prcek a je potøeba nastavit pružinu na doraz,nebo také zvolit novou pøitvrzenou pružinu,pak se stím dá lítat terénem,těžiště je dobøe položené a jen tak motorku něco nerozhodí.Na R-ko sou některé ND levnější jako napø. brzdový kotouč,øetězová sada,díly do motru.R-ko má větší nádrž a širší sedlo,vypadá Dakarově,je to klasický dělník,který nezklame
SE-čko rv. 1996-do teď. Je o dost lehčí a odpadla starost o vyvažovák,vlastní el. startér,motor táhne taky velice dobøe,podvozek je lepší něž má R-ko:téhle motorce to stačí a nevidím v něm nedostatky,v terénu se na tom jezdí báječně,motorka se nad výmoly vznáší a tady taky z mé strany není problém,některé díly sou sice dražší,ale dá se to pøežít.SE vlastní menší nádrž a uzčí sedlo,motorka pùsobí male,ale není to tak,když nasednete,jde z ní respekt,po zaøezení prvního pøevodovýho stupně a otočením plynu se motorka bez problému začne vznášet pøedním kolem ve vzduchu a věøte že jsem si zkusil i pøední brzdu a nějaký ten nájezd na skok a maximálku.Nedokážu si pøedstavit SE se sportovním výfukem a poladěným karbcem-to musí být mazec jako ...
Závěrem:Chci si poøídit SE,je to moderní,spolehliví stroj,krosového vzhledu a mnoha užití
Pùvodně jsem si chtěl koupit KTM LC4 640 Adventure,ale miluji značku suzuki a DR 650 SE mi bude vyhovovat a budu rád když ji budu parkovat vedle své 650 R


Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti

Taky mám vlastní web

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Piwča
-
- Offline
- Diskutér spamista :-)
-
- Příspěvky: 2490
- Karma: 29
- Obdržená poděkování 21

K ceně těch dílù, tak napø. ty brzdové kotouče:
Bavil jsem se o tom s Aldym na BIG srazu, mrkli jsme po pár pivech na ně

Jinak ty spotøební věci, oleje atp. vyjdou nastejno, díly do motoru nebo na rám a pod. asi taky.
Otázkou pro každého je, jak se srovná s tím, že SE je od roku 1996 (to je skoro 13 let pánové a dámy) a pøedchùdci cca 1990 (to radši už nepočítat


Na každém setkání jsem potkal celkem super spolek bláznů a plnou lednici piv, k dokonalosti chyběl snad jen konopný smotek, halelůjá
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- PajaDR650
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 488
- Karma: 8
- Obdržená poděkování 1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- honz
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
Jinak jako výhody pro SE hovoøí nižší hmotnost, novější motor, lepší ovladatelnost...Je prostě novější.
Ale už by bylo na čase udělat nové DRko, jak píše Pája. Já bych vycházel z DRZ ale o objemu 650cm3. Jenomže to je asi zatím jenom sen:S
Ráfky, dráty, niple, výplety...

http://www.hprwheels.cz/
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.