Download menu
problem
- Sniper
-
- Offline
- Moderator
-
- Příspěvky: 1783
- Karma: 12
- Obdržená poděkování 17




Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- MotejlKuba
-
- Offline
- Výborný diskutér
-
- XTZ 750 Superténéré
Forever Suzuki
Kdo v terénu nepadá,jezdí pod své možnosti

Taky mám vlastní web

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Petr650
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- endurista
- Příspěvky: 135
- Obdržená poděkování 1
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Sniper
-
- Offline
- Moderator
-
- Příspěvky: 1783
- Karma: 12
- Obdržená poděkování 17


Burn rubber, not your soul.
Buď to se štítem, nebo na něm.
I cesta, je cíl
sniper(zavinac)dr-650.com
ICQ: 42379274
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Heki
-
- Offline
- Výborný diskutér
-

Jinak to vidím asi tak, že to FMX má o několik generací lepší rám než DR, takže v zatáčkách a tak se tenhle pokus o supermoto docela bude snažit. Motor je uškrcený ten samý, který běhal v dominatoru a ten míval stejné koně jako DRak, tudíž si myslím, že to pùjde nějak odškrtit (ikdyž nevím jestli to je v karbcích, výfucích nebo CDI - to se ale dá určitě zjistit). Je to prostě po všechn stránkách novější stroj - až na ty nižší koně v sérii.
DRko bude zaručene lěpší v terénu a bude asi rychlejší když budeš brát neupravené motory (neodškrcené). Se spolehlivostí bych věøil oboum asi stejně.
Jak tu píšete o té KTM - tak jízdní vlastnosti a výkon budou parádní, ale nechtějte vidět ceny náhradních dílù pøípadně servisu. Takže až se něco posere, tak vám držím palce. Krom toho nepovažuju značku KTM za synonymum spolehlivosti
Heki z Opavy, member of Hedgehogs a člen hnutí za Kvadratizaci Velkého Kulového
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- ladi
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
ktm je super stroj, má ho švára náký šestikilo 2008 a ceny servisu sou asi to poslední, co ho trápí

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Karlik
-
- Návštěvník
-
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- dr650 Feri
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 124
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 0
Koho sa pítás ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- PajaDR650
-
- Offline
- Velmi dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 488
- Karma: 8
- Obdržená poděkování 1
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- Drack
-
- Offline
- Dobrý diskutér
-
- Příspěvky: 206
- Karma: 2
- Obdržená poděkování 7
Tož vida, zapomenutý příspěvek na téma vačkožrout! Nějaké nové poznatky?! A co technicko-vědecký pokrok?!?ironracing napsal: to bys nebyl ty, kebys furt nevrtal Pivco...
riesenie je, iba treba najst to spravne. ked sa tam neda dat lozisko, tak tam urcite vlezu nejake puzdra, alebo neco podobne. lesteny kruzek, alebo tak. no a okrem teho, keby sa chcelo nekomu moc moc pohrat, tak hlinik ide zvarat argonem...
podla druhej strany odmerat a presne vyfrezovat nove osadeni, pripadne s inym rozmerem, kvuli obruseni vacky, vylestit a je...
nevim, jak by to vyslo financne, ale rieseni je kopa. nekere su iba docasne, nekere vydrza dlhsi... nevim... ja bych rozhodne investoval do vrchu az v krajnem pripade, lebo sa to spatne zhana a je to dost masne...
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.